- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
akorat podporuje zase ty same monopolni vyrobce (plynare atd.) proc nepodporit zemedelce at vyrobi biolih ? To je obnovitelne biopalivo a z hlediska CO2 neutralni. To jsem zvedavy za jak dlouho cenzor tento nepohodlny ovsem pravdivy prispevek znovu smaze !!!
Poněkud se zapomíná na čas, a čas jsou peníze. Já za 1h vydělám 240Kč.
Cesta do práce autem: čas 25min = 100Kč (240Kč/h), jízdné 90Kč (15km po 6Kč), celkem 190Kč.
MHD: čas 50min = 200Kč (240Kč/h), jízdné 20Kč, celkem 220Kč.
Cesta do práce autem je pro mě o 30Kč jedním směrem levnější, nesmrdí tu bezdomovci a kuřáci, nečekám v dešti, převezu i větší zavazadlo...
Volba je jasná.
Hezkej výpočet. Jak jsi ale, probůh, přišel na jízdné v MHD 20 Kč? Ale to beru, 240 na hodinu to asi nebude žádná profese na myslivnu, kde bys musel umět počítat :-))))))
Pri cene 26Kc za jizdenku je draha i pro majitek V8 benzinaku.
na LPG je spotrebni dan , CNG ma do roku 2020 v EU vyjiku a spotrebni dan se neplati, to je duvod proc je levnejsi.
Je to sice hezký a levný, ale aby to nebylo jako s topivem. Pamatuju, že kdysi nedávno nám vláda tvrdila, ať si lidi kupujou přímotopy, protože topení elektrikou je levné, jakmile lidi nakoupili a přešli na topení elektrikou, elektrika prudce podražila, pak se dávali dotace na pořízení plynového topení, které je teď pomalu luxusem, vzhledem k neustálému zdražovaní. To samé bude u CNG, až se lidi !nachytají" tak se jim to pěkně osolí
Do vetsiny vas s plynovym autem nepusti...
Z ekologiskeho hlediska by se melo tlacit na to, aby provozovatele upravili garaze i pro auta na plyn
Správně mělo být napsáno, že do většiny garáží vás nepustí s autem na LPG (je těžší než vzduch, proto se z nich v případě poruchy špatně vyhání). Zde ale mají na mysli CNG se kterým není problém.
mas recht dosel me plyn i benzin v Chorvatsku 2km pred cerpackou:-( protoze tu benzinku predtim meli zavrenou:-( Ale zase 1km tam vychazel asi na 0,4kc
Vim že moje autoškola měla klasicky zemni plyn ale kupovat noveauto se zemnim plynem je drahe a složite takže dalši auto co bral už mělo LPG i kvuli zaruce...
problem je, ze cena noveho auto, konkretzne octavky je treba o 60000 kc vice nez benzinova verze. to si myslim, ze je docela dost, aby to bylo ekonomicke......navratnost po nejakych 120 000 km je podle me moc vysoko nastavena.
Opravtě si ceny Multipla/Panda, máte to obráceně...Panda je levnější. Jinak článek dobrý.