- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na ježdění po silnici pjekný, ale v terénu nedám dopustit na svůj LandCruiser RJ70, u toho se nemusim bát že ho někde poškrábu, nebo bouchnu plech.
V jakých autech budeme vypadat hloupě? Myslel jsem si, že to, jak člověk vypadá, záleží na něm a ne na autu, ve kterém sedí .
Souhlas
další zbytečnost,,, a pak že se prej má omezovat automobilismus kvůli skleníkovým plynům
...to auto se nejmenuje Land Cruiser V8 , nýbrž Land Cruiser 200...
pane "čtenáři", koukněte se na stranky toyoty a snad pochopíte, jak se to auto jmenuje... http://www.toyota.cz/cars/new_cars/V8/index.aspx
To auto je hlavne udelane pro prihlouple evropany, To co jezdi tam kde podobne vlastnosti jsou opravdu zapotrebi , v terenu tak to jsou stare modely Land cruiser 100 a 90. Maji totiz jednu obrovskou vyhodu. Nemaji skoro zadnou elektroniku a jde je opravit na okraji cesty. Taky se porad delaji jenze do evropy jsou zastarale a tak pro evropu se vyrabi tohle a pro 3 svet neco jineho. Videl jsem evropske "experty" kteri meli problemy s prejizdeni obrubniku u chodniku , a videl jsem toyoty stare buh vi jak dlouho sdratovane kusy dratu na tacho 500000 km a jely bez nejmensich znamek opotrebeni terenem o kterem se evropskym ridicum ani nezda. Vite co prvni udelaji ridici na sahare po koupi noveho vozu? odmontuji klimatizaci a namontuji misto ni na stejnou remenici kompresor. Klima je stejne na kocku to je dobre tak pro evropany nekde u rybnika a kompresor je nesmirne uzitecna vec. Takze asi tak s temito luxusnimi "terenaky". Nikdy do terenu neprijdou a jen maji nafouknout mrnave ego majitele.
Toyota - dobrá pro džihád - a Afghánci a Pakistánci ji kupujou do horského terénu proti bezvěrcům.