- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"nejrychlejší auto největší automobilky světa" a taky asi s nejvetší spotřebou a čoudem....
A hlavne GM uz davno neni nejvetsi automobilka....
Zas tak moc nežere, nehledě na to, že když si kupujete takovéhle auto, o spotřebu se moc nezajímáte.
GM je stále největší automobilka, viz. moje příspěvky níže. Toyota zatím GM předstihla jen v některých ekonomických ukazatelích, ne ve výrobě vozů.
odcházím bez dočtení...
hmm, a to má být jako relevantní důvod k odchodu ? ....
Tak si myslím, že tu mršku uživím :-)). Jen mi ještě chybí ten menší obnos
1.0 jezdí za 9l ? ha ha, leda tak měřeno na 200 km..., nebo je někde něco špatně..
DRUHE nejvetsi automobilky sveta Opravte si to ...
GM je největší podle produkce a tržeb, Toyota je největší podle hodnoty, obratu a zisku.
Z mého pohledu je směrodatný ukazatel produkce a tom je stále GM #1. Stejně je to uvedeno třeba i na Wiki.
Nejdražší momentálně prodávaná Corvette (Z06 LZ3) stojí $76 720. Ani ZR1 určitě nepřekročí $100 000, tedy 1 817 010 Kč.
kolik takovej drobecek zere, cekame ropnou krizi
tohle je jedna z mýlek lidí. stávající auto vezme s tempomatem pha - brno ve 130 km/h 9,1 l. běžný průměr je 12 l. to auto jede z podstaty objemu. motor se sotva točí, jen se klidně líně převaluje.
Tohle auto ZR1 je spíš takovej exot.
Kdo má rád sportovní svezení a sportovní auta, koupí si stejně Octávii RS.
No nevim, kdyz jsem svoji Corvettu kupoval, tak mi Octavia RS mc jako alternativa neprisla...
Vpředu kola 19", vzadu 20". Bude muset mít 2 rezervy?
Tohle auto rezervu nema. Standardni Corvetta ma pneumatiky "na dojeti" pri defektu, Z06 ma set na rychloopravu primo na ceste (predpokladam, ze tahle ZR1 to bude mit stejne). Na rezervu misto v aute neni, natoz na dve.