Diskuze
Vítejte v 80. letech! Lada Niva v testu
Děkujeme za pochopení.
Matross
Neverim
pekny clanok a NIVA je samozrejme nadherna a svojim sposobom neprekonatelna klasika.jedno sa mi vsak nezda.pan redaktor ospevuje NIVU aka je v terene a podla fotiek mam pocit ze s nou ani v terene nebol.fotky z lesnych ciest su sice velmi pekne,ale ked na nich NIVU vidim,tak mam pocit ze sa tam s panom redaktorom pekne nudila...skoda. Matross
Pája
Niva jo,nebo ne?
Zdravím,když srovnám Nivu s nějakou 4x4 čtyřkolkou,vychází na stejné peníze.Navíc k Nivě si nemusím kupovat drahé přilby a oblečení,neprší na mě,pustím si topení a rádio.Navíc má opravdu skvělé terénní schopnosti a o to mi jde,nechci s Nivou jezdit po dálnici,ale naopak,vyblbnout se na poli,nebo v nějakém off road parku.
Takže otázka jestli Nivu nebo ne? Já tvrdím ANO!
termi4x4
Niva
Nevim teda odkud autor vzal ze ma niva z vyroby pevne napravy . Jinak pokud byla testovana na vyfocenych gumach tak to byl test ktery by zvladl aj zrucnejsi ridic s osobakem. Pokud nenajel nekam kde mel vodu nebo blato do pul dveri tak to nebyl test. Jinak co se tyce hluku, je to otazka dotazeni par sroubku. Jinak lada je pracant a s par upravami do 5000 jede i po dalnici 130. Jinak jeste by stala za zminku Chevrolet niva ktera ma podvozek puvodni nivy a interier Chevroletu...
Honza
Super pomocník
Záleží na tom kdo to testuje.Já makám denně v lese tak vím o čem je řeč.Zajedu kam potřebuju,naložím nářadí i sebe v montérkách.Takže o luxus nestojím,ale o službu a ta je na jedničku.Většinu oprav si udělám sám a kdo zná ceník náhr.dílů,ví o čem je řeč-neznám levnější.Tak Nivě zdar.
Fanda
Niva supr.
Stál jsem na parkovišti v Brně. Okolo samá fára a přijela pěkně udělaná NIVA. Většina chlapů co procházeli parkovištěm a uviděla tuto NIVU se u žádného bouráku nezastavila, jen u této NIVY byl skoro pořád menší hlouček fandů.
Sváťa
Re: Kam patří Niva?
Třeba na http://www.nivaklub.cz kdo máte chuť se mrknout, koukněte. Nekritizujte, každý si kupuje auto na to co potřebuje. Někdo potřebuje pohodlí, a jinému stačí na práci, jako třeba Bertíkovi. Zdravím příznivce Niv.
mimouch
Úroveň testu
, resp povědomí redaktora o terénních vozech nejsou příliš přesvědčivé...
Lada Niva má tuhou jen zadní nápravu, vpředu je nezávislé zavěšení. Zavěšení náprav robustní sice poměrně je, ale mechanické komponenty již méně (diferenciály, poloosy). Flexibilita náprav rovněž není nijak oslnivá. Pokud se země dotýkají dvě protilehlá kola (myšleno asi např. levé přední a pravé zadní), budou se díky otevřeným nápravovým diferenciálům točit ta kola, která jsou ve vzduchu a zamknutý mezinápravový diferenciál tomu nezabrání. Že motor nemá ani se zapnutou redukcí problém s nedostatkem výkonu je nasnadě, od toho tam ta redukce je Ale abych Nivu nehanil, je to slušný pracant a kdo nemá vysoké nároky na komfort, vnitřní prostor a je manuálně zručný, dobře poslouží pro práci v terénu i přejezd po silnici
Milouš
máme svobodu
Lada Niva je auto na práci, silnici klidným tempem zvládne také, navíc s tímto vozem se po silnici jezdí jen kolmo, z terénu do terénu. Autor ale uvedl informace zavádějící, třeba že Niva má dvě tuhé nápravy, přední je lichoběžníková a je to zřejmé i z fotografií, a nemohu souhlasit se spotřebou, ta se při mém užívání (motor 1,7i) pohybovala kolem 13 ti litrů v zimě a 11,5 v létě, a to terén se na provozu podílel maximálně z jedné třetiny. A jinak - nemá cenu Láďu hanět, na práci je dobrá a kdo nechce, ať si ji nekupuje. Za ty prachy ale nic jiného nikdo nepořídí.
OFF-ROAD KLUB HAMRY
Re: máme svobodu
Spotřeba závisí na seřízení. Naše niva z roku 1989 nemá spotřebu vyšší než 10 litrů při jízdě pouze v terénu a na redukci, což je tak úžasné, že jsme tomu sami nemohli věřit. Je seřízena jakýmsi počítačovým programem.
MH
šmarjapanno
Autor fňuká nad zastaralým ionteriérem, hlučným větrákem a podobnýma ptákovinama, přičemž si neuvědomuje, že Niva není auto na ježdění po městě do Tesca. ale je to houževnatý dělník do nepohody...ošklivý design je to poslední, co řeší parta dřevorubců, která se tím bude prokousávat horskou "kamzičí stezkou"
OK
Návštěvnící
No, ale Niva v Návštěvnících vypadala na svou dobu dobře. Bylo to točeno i pro Západ, a ten by tam nějaké výkřiky z Mladé Boleslavi netoleroval.
Tyhle auta (třeba ale i UAZy, GAZy) i přes zastaralý design a některé prvky výbavy dávají na frak novodobým západním leštěnkám a v horách nebo lesích by za tyhle peníze nic lepšího nesehnali a ani nechtěli.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...