- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejseš náhodou trochu nacionalisticky založenej? kia naší rodinu ještě nikdy nenechala někde viset, zato u felície se nám to stalo několikrát- ještě že je servis v každym zapadákově! ale zpoždění 4-6 hodin, ne-li víc kvůli autu v servizu moc milý!!!!
hups- reakce na článek Horolezce 29- jen mi to trochu ulítlo=)
To se to krásne čte , jak jsou Korejské auta super a Octavia na nic............. Z ekonomického pohledu jsou korejci jasný propadák , už vás vidím , jak ho budete prodávat . No a z technického ? Už jste na kanále viděki Hyundai , Kia či něco takového , co má najeto 400.000 km ? Tak se přjďte podívat ( teda já to samo nemám ). Proč manageři a lidé , kteří potřebují jezdit ,jezdí Octaviema , Passatama či Audinama ?
Protože by byli naprosto nemožný, kdyby měli "rejži"
Myslím, že při takovém nájezdu (70.000 za 4 roky) by měly být všechny moderní auta bez problémů... Zkuste s tím najezdit ca 50 - 60.000 za rok a pak hodnoťte. To by bylo objektivnější.
Souhlas. Az to bude mit 350 tisic, jako moje Volvo 850, tak si povime. (Treba "super spolehlive" nemecke Golfy se na 250k spolehlive rozsypou)
někdo má nějaké zkušenosti?
Lidi z branze a odbornici jak bylo citovano,rozhodne nejsou lidi co rikaji,ze nemecky auta jsou nejlepsi,jejich nazor a informovanost je tak 20let stara. Proto to nejsou odbornici a hlupacico tomu nerozumeji.
udelat na neco reklamu, tak si reknu tomu, kdo psal tento clanek. Skoda ze nemam toto auto, hned by bylo po dnesku o 100 00kc drazsi na prodej...
Těžko lze hodnotit, kolik km za rok je "normální" ujet. Pokud někdo chodí do práce pěšky nebo jezdí MHD a tam má služební vůz (nebo jen teplý kancl), používá pak vlastní vůz jen na nákupy, víkendy, dovolené apod. a za rok běžně ujede 10 - 20 000 km. Jestli někdo každý den ráno vleze do svého vozíku a jezdí s ním do noci, klidně se dostane na 100 000 km i víc, ale nemyslím, že by tvořili většinu. Jsou to někteří podnikatelé, podnikavci, taxi nebo rozvážková služba. Běžný, většinový řidič je někde jinde...
tak to je teda darda. ja vloni najel neco pres 50tisic a prislo me to na cca 140 tisic vcetne pojisteni. tak to sem na pulovicnich kilometrovych nakladach
Paušalizovat německá auta versus korejská je trochu úlet. Záleží na automobilce, možná dokonce platí kus od kusu. Můžete mít dva stejné Golfy stejného r.v., jeden poběží jako hodinky, a druhý se za měsíc podělá.
Můžu jenom potvrdit. Nemám s korejcema problém. Jezdím s Lacíkem v kombíku, 1,6 benzin, 80 kw. Má natočeno 70 000. Servis viděl jenom na prohlídkách a při výměně gum. Kupoval jsem ho jako předváděčku s velkou slevou. Nový v té výbavě stojí dneska kolem 410 000. O zhruba 140 000 míň než podobně vybavená Oktávka II. Proto Daewoo/GM vyhrálo výběrové řízení... . Záruka 3 roky nebo 100 000. Nic tam nevrže, hodně (ve srovnání s O II opravdu hodně) místa pro posádku, ale menší kufr asi o 160 l. Já ale v kufru nejezdím. Vždy mi zatím stačil. Spotřeba kolem 8l. Má dva šoféry a manželka mu možná šlape na krk víc než já. Lepší než kdyby šlapala mě... . Jak bude vypadat po 500 000 kilácím mě srdečně nezajímá. To bych ho musel mít 20 let a to nehrozí.... .
PS: Pro fandy Světa motorů, plasty jsou v Lacíkovi výhradně tvrdé no a méně hodnotné než v Oktávce... .
Konečně mi někdo potvrdil to co říkám dlouho a místní chytrolíni mi nevěří - srovnatelná oktávka je o DOST dražší. Mě před slevou Lacetti SW stálo 440k a když jsem si v konfigurátoru poskládal odpovídají kombi od Schade, vyšlo to bratru o 160k dráž.
Kdo chce vědět, na kolik mi to auto opravdu přišlo, ať se koukne na ceníky u autosalonu Dědek Náchod, mají je ke stažení i s kampaňovými cenami - až 110k dolů. Pak tohle solidní auto vyjde ještě levněji než fabie kombi.
O spolehlivosti jsem už psal - dovezte mi schade, která musí do servisu jen na pravidelné garančky.
Záruka 5 let u chevroleta asi také něco vypovídá.