Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejlevnější auto světa se představuje: Tata Nano

Indická společnost Tata Motors dnes představila svůj superlevný osobní automobil, který by měl pro masový automobilismus v Indii být podobným impulzem jako v poválečné Evropě Volkswagen Brouk nebo Fiaty 500 a 600. Model Nano se začne prodávat během tohoto roku za 100 000 rupií, tedy asi 45 000 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ACE

26. 3. 2009 9:39
reality

Všichni křičíte, že to nemá ABS, airbagy a kdo ví co ještě. ALE... Včera jsem se vrátil do ČR po 14 dnech v Indii, byl jsem v Goa a Bombaji. Tohle auto je pro Indii revoluce. Bežně tam jezdí 4 lidé na 1 skůtru. Auto si může dovolit jen hrstka obyvatel. Provoz je tam mnohem pomalejší, pro Indii je navíc nejdůležitější prvek výbavy klakson. Troubí se vždy a všude, když jedete do zatáčky, když u silnice stoji lidí, když někam vjíždíte...Benzín tam stoji cca 20kč, nafta cca 17kč, na tamní poměry je to neskutečně drahá věc. Je nemožné jakkoliv srovnávat evropu a Indii. Tohle je auto, které bude v Indii naprostým hitem a bude plně dostačovat tamním potřebám. Tady by neuspělo, tam to bude trhák. Mimochodem: v Bombaji jezdí spousta Octavii a je fajn je tam vidět. Plní funkci auta pro bohaté a kromě volantu na pravé straně se asi neliší od našich.

0 0
možnosti

Drobný škudlil

11. 1. 2008 13:49
Až to se dorazí za 45k, hned to koupím

Je to rozhodně lepší než Babeta či jiný moped, protože do toho neprší a třeba se poštěstí i topení. Na popojížďky ve městě při rychlosti 40-50 km/h ideální.

A co se týká výbavy, ať se kritici podívají na základní výbavu takové Fabie za bratru pětinásobek. Nevím, jak ta nová verze, ale starší model neměl posilovač, ABS atd. Naopak měl černý nárazníky a díru v palubce namísto schránky.

0 0
možnosti

Tomáš

4. 3. 2009 16:54
Re: Až to se dorazí za 45k, hned to koupím

Asi je to blbá otázka ale v česku se budou prodávat taky s volantem vpravo ? :)

0 0
možnosti
M

mayqo

11. 1. 2008 12:23
Skvele

nynejsi evropska auta jsou uplne mimo misu, ve jmenu bezpeci vazi golf jeden a pul tuny a to to melo byt lidove vozitko kdysi, je smutne z eprave Indove ukazuji kudy cesta vede ;-D;-D

0 0
možnosti

MP

12. 1. 2008 13:33
Re: Skvele

Jen pockej, az to nekdo koupi a udela s tim crashtest podle evropskych pozadavku...budes pak mluvit jinak.

0 0
možnosti

alien

11. 1. 2008 7:19
proč ne

jako dopravní prostředek to stačí, když se může prodávat blbost jako smart za několik set tisíc, proč ne tohle?? ve velkých městech ideální přibližovadlo....

0 0
možnosti

performer

10. 1. 2008 17:42
na druhou stranu:

je ten indeckej křápík zřejmě pořád lepší než charouzovo Jawa Chic

http://www.jawa-auto.com/modely.html

0 0
možnosti
MP

tmf

10. 1. 2008 20:59
Re: na druhou stranu:

no to jo, za 380 tisíc, motor 4 kW, to si dělá srandu (levnější verze kdy je třeba pokaždé při ušpinění předního skla zastavit, polít okno vodou z kufru není provozu schopná)

0 0
možnosti
D

demik

10. 1. 2008 16:05
Muj mily pisalku !!!

motor ma objem a ne obsah.

0 0
možnosti

from hell

10. 1. 2008 15:51
rykša

muhaha, to je brutalní, designer vycházel pri návrhu vzhledu z nejaké indické rykše, tohle v evrope celkem jiste jezdit nebude, při čelním narazu by ridič a spolujezdec zažily nezapomenutelný zažitek, sice milisekundový, ale stalo by to za to - okamžitý vlisování nebo lisování:))

0 0
možnosti
OF

Andee

12. 1. 2008 20:59
Re: rykša

nezapomenutelný zážitek je i tvoje "čeština" :-©

0 0
možnosti
ZH

Will83

10. 1. 2008 14:04
Neodsuzoval bych to

Ja myslim, že do města je to ideální, podívejte se, kolik lidí se ve městě pohybuje na kole nebo na motocyklu a to i přes zimu. Zde na vás alespoň nebude pršet a budete v teple. Mimo město bych si s tim také netroufl, hlavně kvůli některým ostatním českým řidičům, byl by to pokus o sebevraždu. Když jsem viděl palubní desku tohoto vozu, nemá zase tak daleko do více než čtyřnásobně dražšího Fiatu Panda, ci Seicenta....Jinak srovnávat tento vůz s evropskými minivozy je hloupost. Design tam nejaký je, ale větší kola by neškodily. Pro tamní přelidněná města ideální a v evropě místo malého motocyklu. Hodnotím to jako dobrý počin.R^   

0 0
možnosti

Tomas

12. 1. 2008 11:11
Re: Neodsuzoval bych to

Souhlasím, přesně ta kola mě napadla, zajímalo by mě, jakou to bude stabilitu při prudkém manévru - losím testem by to asi zdaleka neprošlo... ale jinak proč ne, za ty peníze.

0 0
možnosti

bajza

10. 1. 2008 13:46
.

No co. To auto je prostě dělaný pro východní trhy, kde je úplně jiná úroveň snad všeho... Proto si myslim že má před sebou  velkou budoucnost a může pro Indii znamenat třeba to, co svýho času Trabant pro východní Evropu. Myslim že to je rozhodně rozumější věc, než když číňani vyráběj parodie na BMW X5 z plechu na konzervy....

0 0
možnosti
OF

Andee

12. 1. 2008 20:59
Re: .

R^

0 0
možnosti
MM

Houn

10. 1. 2008 13:10
ach jo, zase to vidím jinak

Když vidím ty příspěvky, tak si vždycky připadám jak z jiný planety. Můj názor je takový, že je to naprosto dostačující přibližovadlo i pro Evropu. Co se týká bezpečnosti, ta záleží na tom, jak bezpečně nebo riskantně se jezdí. Proto bych rakvema nazval nadupaný BMW a různý SUV s černejma sklama, v těch umírají lidé a taky jako rakve vypadají.

0 0
možnosti

Schluker

11. 1. 2008 17:17
Re: ach jo, zase to vidím jinak

Ridici BMWcek a SUVecek delaj rakve spis z okolnich aut;-)podivej se co se treba stane kdyz se celne srazi 120 a Audi q7....:-©

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...