Diskuze
Levným autům patří budoucnost, navrch má zatím Dacia
Děkujeme za pochopení.
Wenda
Mě nevadí
že mám škodovku.V r.99 jsem si koupil (novou) Fábku krátkou verzi s motorem 1.4 50kW, teď mám kombík s motorem 1,2 HTP 3-válec a jsem spokojenej.Jednak mám servis za rohem,se spotřebou se díky palubnímu počítači a ekonomické noze vlezu do 6,5l/100,tak co.Možná jsem trochu patriarcha,ale asi budu fandit škodovce.Má i nezanedbatelný úspěch ve světě,vyrábí a prodává a na rozdíl od jiných značek táhne i fest ekonomiku.Možná je to třeba trochu otřepaná fráze,ale myslím, že Škodovkou kupuji český výrobek.Navíc - když to srovnám - tak za krátkou verzi Ambiente jsem dal 330 tisíc,neměla ani ABS,ani vyhřívaná zrcátka ani mnoho dalších věcí.Za toho kombíka (taky střední výbava) jsem dal na chlup stejně a výbava je znát, jak šla dopředu.Já nechci srovnávat Škodovku s někaými dalšími (i levnými) auty.Já chci jenom vyjádřit,že jsem spokojenej a neměnil bych.
Yarda.
Letos, vlastně už loni jsem si v akci koupil
Renault Thalie, koukal jsem se i na dácii - sedan - prý bych na ni musel čekat a ten renault byl ještě levnější.
hnusil
Americane?
Americane zase zaspali dobrych 20let, proto taky tak vypada jejich krachujici autoprumysl.
chilis
Re: všude nejsou tak blbí, aby si kupovali škodofky
tak si kup tu ručně děladou dacii..
Coldstone
Levné auto?
rozhodně ne od Francouze - levné, malá spotřeba kvůli válení se v servisu. A francouzské auto od rumunů? Dobré pro chalupáře a socky, které si berou všude svoji menáž. Já pamatuji olcita - taky lidi byli nadšený 2 roky - pak ho nechtěl nikdo
tmf
Re: Levné auto?
víš co, seber se, jeď do Německa a uvidíš. Tam jezdí tolik Loganů, až jsem nevěřil. A myslíš, že by Němci kupovali ve velkém extra šunt?
Smějící se bestie
Kde a na co budou jezdit?
To nikdo neřeší. Pokud těmto "vizionářům" vyjdou jejich plány a povede se jim motorizovat Asii a Jižní Ameriku, spotřeba ropy vzroste během 5 let až 3x. Kolikrát stoupne její cena?. Stejně rychle, možná rychleji, poroste potřeba nových silnic a parkovacích míst. Čemu patří budoucnost? Já vsázím na astma, rakovinu plic, rakovinu krve, šílenství...
Pjotr_Pjotrovic
Re: Kde a na co budou jezdit?
Ono taky s vývojem aut půjde trochu ruku v ruce i vývoj hybridních aut, takže nárůst spotřeby ropy nebude přímo úměrný počtu aut.
mmqs
Dacia Logan - spotřeba
Problém Dacia Logan vidím ve spotřebě. motor 1,4: 9,4 / 5,5 / 6,9 litrů na 100 km. To se mi zdá opravdu moc. Záleží kolik člověk jezdí - pokud jezdí více, tak nakonec asi neušetří...
.
Re: Dacia Logan - spotřeba
Pokud chces setrit tak si kup skoda 120ls za 5tis.kc v bazaru.
Rubic
Re: az dojde ropa
To mi pripomina Cestu krve od Kulhanka, tam zminuje takovehle veci.
collage classic
taky jsem o ni uvazoval
Ale nekonec jsem logana nekoupil. Ted si rikam, ze jsem koupit mel, na to courani ve stredoceskem kraji to bohate staci. A 130 po dalnici to jede ne?
a-c
Re: taky jsem o ni uvazoval
kdyz to nemas nalozeny a nikdo te nezabrzdi...
hejhula
Tož levné a prostorné včil mám
Bo se šel do citrouška berligo. Jak na ňho dali 150 slevu, tož jsem si ho v plné palbě za 392 pořídil. Dačku sem si též prolezl. Ale moc dlouhá a v plné palbě přes 400. Jó kurňa už nás nedřou. Kdo si vzpomene na Opel Corsa za 400 v základu. Nebo Fiestu za totéž. To byly pálky.
Magor Milda
Re: Tož levné a prostorné včil mám
Já toho Citroena chválil zájemkyni o hospodárné a pohodlné kombíčko. Já se svezl s mým kamarádem v Německu a byl jsem skutečně spokojen, sedí se tam, jako doma u stolu.
Jinak také tvrdil, že u Citroenu pracují lidi lépe, auto nezlobí. Takže, co míní čeští uživatelé?
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Poptávka po elektromobilech minulý týden stoupla, firmy lákají dotace
Prodejci nových aut a zprostředkovatelé finančních služeb zaznamenali v minulém týdnu v Česku...