- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
že mám škodovku.V r.99 jsem si koupil (novou) Fábku krátkou verzi s motorem 1.4 50kW, teď mám kombík s motorem 1,2 HTP 3-válec a jsem spokojenej.Jednak mám servis za rohem,se spotřebou se díky palubnímu počítači a ekonomické noze vlezu do 6,5l/100,tak co.Možná jsem trochu patriarcha,ale asi budu fandit škodovce.Má i nezanedbatelný úspěch ve světě,vyrábí a prodává a na rozdíl od jiných značek táhne i fest ekonomiku.Možná je to třeba trochu otřepaná fráze,ale myslím, že Škodovkou kupuji český výrobek.Navíc - když to srovnám - tak za krátkou verzi Ambiente jsem dal 330 tisíc,neměla ani ABS,ani vyhřívaná zrcátka ani mnoho dalších věcí.Za toho kombíka (taky střední výbava) jsem dal na chlup stejně a výbava je znát, jak šla dopředu.Já nechci srovnávat Škodovku s někaými dalšími (i levnými) auty.Já chci jenom vyjádřit,že jsem spokojenej a neměnil bych.
Renault Thalie, koukal jsem se i na dácii - sedan - prý bych na ni musel čekat a ten renault byl ještě levnější.
Americane zase zaspali dobrych 20let, proto taky tak vypada jejich krachujici autoprumysl.
tak si kup tu ručně děladou dacii..
rozhodně ne od Francouze - levné, malá spotřeba kvůli válení se v servisu. A francouzské auto od rumunů? Dobré pro chalupáře a socky, které si berou všude svoji menáž. Já pamatuji olcita - taky lidi byli nadšený 2 roky - pak ho nechtěl nikdo
víš co, seber se, jeď do Německa a uvidíš. Tam jezdí tolik Loganů, až jsem nevěřil. A myslíš, že by Němci kupovali ve velkém extra šunt?
To nikdo neřeší. Pokud těmto "vizionářům" vyjdou jejich plány a povede se jim motorizovat Asii a Jižní Ameriku, spotřeba ropy vzroste během 5 let až 3x. Kolikrát stoupne její cena?. Stejně rychle, možná rychleji, poroste potřeba nových silnic a parkovacích míst. Čemu patří budoucnost? Já vsázím na astma, rakovinu plic, rakovinu krve, šílenství...
Ono taky s vývojem aut půjde trochu ruku v ruce i vývoj hybridních aut, takže nárůst spotřeby ropy nebude přímo úměrný počtu aut.
Problém Dacia Logan vidím ve spotřebě. motor 1,4: 9,4 / 5,5 / 6,9 litrů na 100 km. To se mi zdá opravdu moc. Záleží kolik člověk jezdí - pokud jezdí více, tak nakonec asi neušetří...
Pokud chces setrit tak si kup skoda 120ls za 5tis.kc v bazaru.
To mi pripomina Cestu krve od Kulhanka, tam zminuje takovehle veci.
Ale nekonec jsem logana nekoupil. Ted si rikam, ze jsem koupit mel, na to courani ve stredoceskem kraji to bohate staci. A 130 po dalnici to jede ne?
kdyz to nemas nalozeny a nikdo te nezabrzdi...
Bo se šel do citrouška berligo. Jak na ňho dali 150 slevu, tož jsem si ho v plné palbě za 392 pořídil. Dačku sem si též prolezl. Ale moc dlouhá a v plné palbě přes 400. Jó kurňa už nás nedřou. Kdo si vzpomene na Opel Corsa za 400 v základu. Nebo Fiestu za totéž. To byly pálky.
Já toho Citroena chválil zájemkyni o hospodárné a pohodlné kombíčko. Já se svezl s mým kamarádem v Německu a byl jsem skutečně spokojen, sedí se tam, jako doma u stolu.
Jinak také tvrdil, že u Citroenu pracují lidi lépe, auto nezlobí. Takže, co míní čeští uživatelé?