- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu, proč proboha ty utomobilky dávaj těm autům tak blbá jména, ba co víc, proč se tak blbě jmenujou. Tata...Bajaj, vždyť to zní jak tlupa mentálů na výletě. Je mi jasný, že se tak většinou jmenuje zakladatel.. ale co přijde příště? Ouvej? Auvajs! Hihi? Papa?
Co Ty vis, Audi treba znamena pitomec, Skoda je nejaka nadavka v ty jejich hatmatilce...si nevyberes :-)
... vyřešilo nějaké open-source vozidlo, kdy by řešení celého vozu bylo dostupné všem výrobcům a snadno modifikovatelené. Hodně by tím mohli ušetřit za vývoj a tím srazit cenu vozu na minimum. Měl by to být nejlépe nějaký elektromobil.
bohužel vývoj automobilu je záležitost velmi drahá :-( navíc neustále se zpřísňující předpisy by "zaručily", že bez neustálého vývoje (=přísunu peněz) by brzy bylo neprodejné.
By me zajimalo cim ty hromady dalsi a dalsich aut budou krmit az zacne jezdit cela Indie, Cina..... Produkce ropy uz zvednout nejde ;-)
A na tos prisel kde? OPEC schvalne drzi tezbu nizko aby vysrouboval ceny...
Jenže pánové, když tak jezdím po silnici, tak nějak se mi zdá že majitelé superbezpečných nadupaných automobilů, jezdí jak trotlové, protože mají FALEŠNÝ POCIT BEZPEČNOSTI. Asi bych to řekl takhle ... zatímco když to důchodce napere ve 40km/h do příkopu, tak se leknutím nejhůř pochčije, ale když to dnešní moderní podnikatel narve ve 120km/h do toho příkopu, tak jede dalšího půl kilometru a skončí na sraččky ...
Aneb at je priklad sebenesmyslnejsi, hlavne, ze mi pomuze v pochybne argumentaci...
Me ten 'falesny pocit bezpecnosti' mozna zachranil zivot nebo prinejmensim zabranil tezkemu zraneni, kdyz to do meho 'falesne bezpecneho' auta na krizovatce napalila zenska ve Favoritu. Vinikem fakticky i dle policie ona (nedala mi prednost).
Jeji Favorit celne narazil do mych (ridicovych) dveri v cca 60 km/h. Ona tezka zraneni a mesice v nemocnici, ja modriny a oderky.
Ale jinak jsou vsechny ty vyztuhy ve dverich, bocni airbagy, aktivni pasy atd. opravdu k nicemu...
Možná by někdo VW mohl naznačit, že spousta lidí by měla zájem o levná auta a ne miniauta.
Kdyby lidi zajímaly bezpečnostní testy tak se v bazarech nemůže prodat jediný Favorit nebo Felicia.
ty bys vsecko super a levne co? a brat balik.... skoda ze ses nedozil komunismu.
Jasně, dejte levná auta do ruky každému a jen houšť výfukových plynů do vzduchu. Dokáží si tihle mamlasové, kteří žijí současností s heslem "po nás potopa" představit, co může udělat to, když dají každému chudákovi na planetě ať už v Indii nebo v Číně či u nás možnost si koupit levné auto? Kolika tisíci auty navíc zaprasí tuhle planetu? Je dobře, že si auto nemůže koupit každej Ind a Číňan alespoň je nějaká regulace, ale pokud se vyrojí desítky firem, které budou vyrábět levná a nebezpečná auta, co se asi stane? I když na druhou stranu se třeba indové a číňani v autech pomlátí a bude jich méně
Tak prvně zregulujem třeba tebe, co ty na to. Zvedni tu svou línou prdel ze svého mercedesu a šup na kolo.
Jen si poridte tyhle superlevna auta (nejlip nekde v akci v Lidlu ) - a hlavne nestudujte vysledky bezpecnostnich testu - nebude to pro vas hezke cteni.
Ano, bezpečnost bych u této kategorie vozidel není porovnatelná s vozy stojící více než 5krát tolik. Je třeba si uvědomit, že za cenu skůtru máte bezpečnostní pásy, plechovoocelový skelet kolem těla a 2 stopy místo jedné. Při stejné ceně je tedy bezpečnost mnohonásobná!
Autorům bych doporučil navštívit kurz mateřského jazyka, hlavně co se interpunkce týče (např. před "než" se nepíše čárka, pokud neuvozuje větu). To nemůžete zaplatit korektory???
Na iDNES.cz vcelku normální. Tenhle článek aspon má oproti jiným celkem srozumitelné věty a není plný překlepů.
..a vzhledem k platům a cenám tady to brzo budou jediná pro nás dostupná auta .. a Fabia bude pro nás něco jako mercedes před 20ti lety