Diskuze
Spočítejte si, zda se vám vyplatí benzin, nebo nafta
Děkujeme za pochopení.
kutil
Benzín nebo diesel z pohledu spotřeby při stejné jízdě
Pokud budete chtít jet se 100kW benzínem stejně jako se 100kW dieselem, tak zase takový rozdíl nebude. Je to vše o stylu jízdy.
warhead
boxer
aneb subarko tomu veli ;) Diesel je vseobecne efektivnejsi motor protoze pri stejne davce paliva dokaze vydat mnohem vice energie to je fakt ;) Navic novy boxer ma pri vykonu nad 100 kw porad spotrebu jak TDI na 66/77 ;) Takze zaprisahli ekologove vite co mi muzete chtel bych videt domacnost kazdyho z vas ;)
Andee
Re: boxer
Zas tak žhavý to s tím boxerem není. Parametricky i spotřebou je to téměř stejný motor jako třeba 1.9 JTD MultiJet 16V od Fiatu. Ale oproti koncernovým TDIPD je to samozřejmě o parník dál
performer
nafťák leda pro prase
v nafťácích jezdí leda sockoidní prasata. Je z nich smradu, že je to hnus.
A nakonec těm prasatům v tomto článku říkají ekologové.... Zřejmě tu máme kvůli o pár % menšímu množství CO2 všichni pochcípat na dieselové smrady a jedy.
(hlavně prosím naopakujte ty pohádky o filtrech pevných částic)
Medved
Re: nafťák leda pro prase
I s filtrem se "traktory" nevejdou ani do "benzínových" emisních norem starých 5 let i víc...
VVT
Blbost
Není přece možný srovnávat 1.6 benzín s 1.9 turbodieselem. Jednak ve dvou totožných autech mám stejným stylem jízdy zkušenost 1.6 benzín 100k/150Nm průměr 8-9 litrů (hodně města a dálnice) a 1.9 JTD 150k/305Nm 6,5-7,5 l/100km. Silnější motor, úplně jiný svezení a spotřeba 25% pod benzínem. Naprosto souhlasím s tím člověkem z Auto Dieselu, že benzínová 1.2 se hodí do malýho auta, u větších bude vždycky v kurzu nafta. Je pohodlnější, úspornější a při stejném obsahu i výkonnější, dneska už bez problémů startuje i v mínus třiceti... není o čem. Benzín si pak koupí buď fajnšmekr (velkoobjemový) nebo někdo, kdo fakt najezdí pár kilometrů ročně...
plison
Re: Blbost
A zkoušel jsi propan-butan? A co rozdíl v ceně dieselu a benzínu? Já říkám, že vede propan-butan. Ponechává všechny výhody benzínového motoru, např. zimní starty u starších vozů, náklady na km ještě pod naftou a v neposlední řadě EKOLOGIE! Viděl jsi někdy výsledek měření emisí vozidla na LPG? Jediná nevýhoda je nutnost a cena přestavby, která však většinou nepřesahuje fin. rozdíl mezi benzínovou a dieselovou verzí toho samého auta.
Vasek
chyby
Příspěvek je co se týče tématu bez chyby (snad), ale nachází se v něm spousta překlepů (např. naftové auto octavia 1.6 MPI)
Medved
Ojety hybrid
U ojeteho hybridu bych si dal velke bacha na akumulatory - myslim ty trakcni, kam se uklada energie z brzdeni a ze kterych se pak hybrid rozjizdi. Dostavaji poradne zabrat, takze musi byt dost kvalitni, i tak mozna budou mit dost zivotnosti "za sebou". V kazdem pripade jsou dost drahe (snad nejdrazsi soucast auta) a prakticky jde o "spotrebni material" (u cistokrevnych e-mobilu vetsinou 5let, tady to nebude vzhledem k poctu cyklu lepsi)...
erben3
.
Co to je hybrid? To jako že to spaluje benzín i naftu? Fakt to nevím...
lenin
Popeláři jezdí na plyn
Jedná se o tři automobily pro svoz odpadu Mercedes Econic.. Podle Patrika Romana generálního ředitele Pražských
služeb jsou zhruba o milión korun dražší než stejná auta s naftovým
motorem. Ve výsledku se ale tato investice, nehledě na příznivý vliv na
životní prostředí, vyplatí."Po dobu životnosti vozu, to znamená asi 10 let, je to přibližně 2 milióny korun, které ušetříme na pohonných hmotách."Důvodem jsou výrazně nižší náklady na palivo oproti naftě."Je to zhruba polovina."
lenin
na ftáky
loni sem po 15 letech v benzinech koupil oktavku tdi 10 let starou a sem nadšenej ze spotreby 5,6 a auto tahne pekne odspodu, denne do prace a zpet najedu 58 km z toho pulku mesto
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...