Diskuze
Víte, jak pustit záchranku?
Děkujeme za pochopení.
řidič
Zrušte ten článek, seberte řidičák autorovi
Jestli se chce autor dělt chytrým, měl by si alespoň ten zákon o kterém píše přečíst.
Kritizuje, že řidiči jezdí špatně a svým "Vysvětlujícím" článkem nadělá ještě více chyb a zmatků.
Volný pruh se dělá VŽDY !!! mezi pravým pruhem a zbývajícími vlevo. Neexistuje pravidlo uprostřed. Kdby to své pravislo chtěl autor uplatnit pro 5 pruhů, asi by jezdil pořád dokolečka a nedopočítal by se.
Ten článek raději vymažte a dejte šanci nějakému jinému autorovi, který alespoň umí číst
Tomplee
Re: Zrušte ten článek, seberte řidičák autorovi
Už to tu bylo řečeno párkrát, a ti mamlasové z idnes to nestáhnou ani neopraví a supermamlas autor si za honorář kupuje nové auto a jede s ním porušovat i jiné předpisy a ohrožovat nás slušné řidiče.
DanyVonFreiland
Jízda na majáky
Dělám u policie a dost často jezdím na majáky (zákroky, tísně, 158, honičky) a můžu potvrdit, že někteří lidi jsou naprostí ignoranti a vymaštěnci. Nevím, jestli mají tak nahlas radio nebo jsou úplně tupí, ale okamžiky, kdy musíte jet jako o život, jelikož o něj vskutku jde, a najednou vám tam vjede nějaký mamlas a ještě blbě čumí nebo jede dál a člověk musí doslova kličkovat, tak to bych liskal. Někteří by na těch cestach neměli vůbec co dělat...
Guppy
Re: Jízda na majáky
Jsem normální řidič a jako vymaštěnce vidím spíš policajty, co vozej děti s houkačkou na nákupy ( to jsem zažil na vlastní oči, když PČR s majákem přijela k sámošce a dotyčný si šel se synkem v klidu nakoupit).... "asi lepší oddíl"
banik
nejsem si jistej...
Nejsem si jistej, jestli je vážně nejlepší zastavit u kraje a počkat, až projede sanitka. Kolikrát si situace vyžaduje naopak trochu přidat a odbočit o chvilku později, aby sanitka skutečně mohla plynule projet a nemusela za váma stát a čekat, bo nějací trotlíci v protisměru nechápou, že mají uhnout.
pocitac1234567890
jak se pousti sanitka
kdyz pospicha na obed, nebo jede domu , pripadne zaspal?
Dusan321
Dve poznamky
a) Mozna by nebylo od veci mene nadavat na USA a vice prebirat dobre napady, ktere se tam obcas ulihnou. Americane maji problem s uvolnovanim pruhu ve meste vyreseny pomoci tzv. Fire Lane. Coz je oznaceny jeden z pruhu po kterem se normalne jezdi, ale ve chvili kdy si zacne nekdo prihoukavat maji ridici tento jeden konkretni pruh povinnost uvolnit. Takze neni zmatek kdo kam ma uhnout, proste vsichni uvolni jeden konkretni pruh.
b) Mozna, ze by ridici drive uvolnovali cestu prazskym sanitkam kdyby tyto pouzivaly vybaveveni jmenem sirena, ktere vsechny maji. Ridici ZZSHMP sanitek totiz zasadne houkaji pouze primo v krizovatce a nekdy ani to ne. Pak jim ovsem tezko nekdo uvolni cestu, kdyz modry majak vidi az kdyz jsou tesne za nim. Nemluve samozrejme o bezpecnosti, kdyz pouze blikajici sanitka najizdi do ze vsech stran preplnene krizovatky.
e-moe
To neví ani policajti
kolikrát se mi stalo, že na Nuseláku jelo za sebou několik policejních antonů a každej z nich si to šněroval mezi jinými pruhy, takže auta v tom prostředním se pokaždý musely jinak přeskupit... U Legerově, kde jsou 4 pruhy ani nemluvě, tam si sanitky jezdí pokaždý, jak je zrovna napadne, tam člověkovi nezbývá, než hledat v zrcátkách, kudy vlastně jede a pak teprve poodjet do patřičnýho směru... Mimochodem, autor zákona měl na mysli, že v místech permanentních kolon, jako je např. právě Legerova, Argentinská, Wilsnova apod. budou automaticky dělat řidiči volnej pruh? Naivní a nesmyslný...
Jirka
Re: To neví ani policajti
tohle pravidlo platí podle zákona jen na dálnici a rychlostní komunikaci, což není případ Nuselského mostu ani Legerovy
Kajjja
Jakt v krizovatce na semaforech?
jak postipovat v pripade ze cekate na semaforech a za vami se objevio sanitka? Jasne je ze clovek vjede do krizovatky...ale co pak...kdyz nevidi jestli uz sviti zelena.
ma zustat stat V KRIZOVATCE nebo (pokud to bude mozne) projet krizovatku?
Jirka
Re: Jakt v krizovatce na semaforech?
zákon to neřeší, ale lepší je zůstat stát, pak vám nic nehrozí. Pokud projedete a dojde k nehodě, budete viníkem. Řešte to podle situace, jestli vás ostatní pustí atd.
Tomplee
Ano, článek je špatně!!!
Kvůli takovým ignorantům, jako je autor článku, sanitka nemůže projet !!! Podle zákona, se mají k sobě scuknout buď levý a prostřední (takže vznikne pruh mezi pravým a prostředním - tam kde jsou 3 pruhy) nebo se k sobě mají scuknout prostřední pruhy (takže vznikne jeden pruh mezi levým a prostředními a jeden mezi pravým a prostředními - tam kde je 4 a více pruhů). V každém případě levý má jet doleva i na středový pás a pravý doprava i na krajnici nebo odstavný pruh.
Jirka
Re: Ano, článek je špatně!!!
vzhledem k tomu, že u nás nikde nejsou 4 a více pruhů, je to celkem fuk. Nic to ale nemění na tom, že autor by se měl stydět.
demik
Re: Btw. to opravdu nemáte nějakou novější fotku sanitky?
:) Kdyz ji budes potrebovat, tak budes rad i za stareho Transita :)
Warcz
Sanitka
Muže mi někdo řict proč na dalnici nejede sanitka odstavnym ? ja vim muže tam byt něco odstveno ale i tak myslim že by tam byla rychnleji
Mike
Re: Sanitka
To je právě špatně, po levé straně by měla kamiony a kdyby tam bylo něco odstaveného, tak se dál nehne ani kdyby chtěla sebevíc. Nejlepší je(v cizině běžné), že se tvoří nový pruh mezi nejrychlejším pruhem a tím hned vedle.Nikomu se nechce jet kolem kamionu a problém u nich je že se nezvládnou tak snadno( kvůli své délce)uhnout na kraj dálnice.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej rodinného domu 132 m2, pozemek 655 m2
Těšetice, okres Znojmo
7 495 000 Kč