- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chci si koupi auto,ale celkova investice by mela byt do 190 000kc.Na drazsi nemam.Jakou mate zkusenost s timto typem auta?
dobry vtip!
za 190 muzes mit karu o 2 tridy lepsi.
Koupil jsem to za 130tis v Nemecku, mam dva roky a za tu dobu skoro nevidelo opravnu. Akorat po vyletu na Korsiku jsem nechal vymenit tlumice - tamnejsi silnice byly strasny + bezna udrba.
Navic - pri nakupu postele jsem sklopil sedacky, posunul sedadlo, vlozil 2m postel, zavrel a odjel.
ja jeszdim ve strarem peugotu 205 a az dojezdi,koupim si zase neco podobneho.Za opravy zaplatim vzdy radove stokoruny a spotreba kolem 6 l. Penize nasetreny mam,abych koupilauo nove.Ale nejak me motorismus nezaujal a povazuju auto jako pomocnika a priblizovadlo.Nakonec je pravda,ze to taky povazuju za jednu z nejhorsich investic. Taky je pravda,ze vyhodim nemale penize za pomucky na fotografovani.Od fotoaparatu po prislusenstvi.A to je vubec investice... :-D Ale kupovat auto pro image atd. me pripada komicke.Nakonec prirozeni si tim nezvetsi..
Koukam jak pisu,tak by mi stejne zadne lepsi auto nepomohlo..
fakt nechápu jak někdo může lízt do starý přetočený rachotiny s proprděnýma sedákama ... evidentně reklama na bazary ...
za pár korun navíc dnes máte nové auto, proč bych měl živit nemakačenka z bazarů který se jen vytahujou na normální lidi ??
Za 150 lze koupit par let stare auto, ktere nove stoji 400-600. Kdyz ke 150 pridas par korun, tak nove auto, ktere poridis, bude plastova krabice. Ja bych se priklanel k ojetine + pocitat dalsich 20-50 na vymenu opotrebovanych soucastek. Pak muze byt svezeni lepsi, nez v nove kare za 350.
Z tohoto výběru je opravdu Ford nejlepší. Ale osobně bych si ho nekoupil, radši bych vrazil necelých 100000Kč do Octavie z 96 nebo 97.
Asi máte pravdu. Nevím proč s Vámi souhlasím, ale trvám na svém.
Ja mam pocit, ze autor zvolil za vitaza ten vrak Ford lebo sa mu od zaciatku najviac pacil...
osobně jsem vyzkoušel jak Focuse, tak Hondu, tak toho španělskýho šmejda (nic proti VW - mnou preferované značce) a osobně musím říct, že nej je ta Honda. Rozvrzanej a rozklepanej Focus ani prorezlej španěl na ní nemá, o francouzi nemluvě. Posuďte sami: první závada - výměna baterie po 10ti letech a ujetých 278T km... Bohužel nejsem jejím vlastníkem...
Koukal jsem do ceníku benzín 1.6 s jedním pytlíkem, imobilizérem, centrálem a klimoškou za 244 tisíc 1.4 benzín identická výbava za 234 tisíc Kupce bazarových vraků s proprděnou sedačkou opravdu nechápu
A víš co máš za ojeté auto v ceně 230000-250000 tis.? BMW 5, AUDI 4, Volvo, Toyota Avensis, Octávku, atd. A to s rokem výroby po 2000, s nesrovnatelnou výbavou, spolehlivostí a bezpečností. Při crash testu, s dotyčnou ojetinou, tebe z Dácie po kouskách setřou a vymetou, zatím co on vysedne, zaretušuje nárazník a zapálí si nad tou tvou hromadou šrotu, co kdysi připomínalo auto cigáro. Jen blb může v téhle cenové relaci uvažovat o autech, typu Dacia, Lada atd. Já doufám, že jen žertuješ.
za tohle si clovek uz koupi i sierru cosworth nebo mondeo V6 ci chrysler lhs a zbude mu na go pulky auta a rozhodne lepsi svezeni nez v O1 kamnech nebo golfu
Majitelům těchto skvostů bych doporučil odjezd na šrotiště a nákup lítačky na MHD. Za 150 litrů Megane, Astra, Focus, Civic, Golf To někdo kupuje takové vraky? Dalších odhadem 50-70 litrů dáte za pneu a základní servis - brzdy, náplně, dezinfekce klima, nové sady zimních a letních pneu, tlumiče, výfuk, aku, vyčištění interiéru + nějaké to rameno, čepy řízení, ložisko a stále máte po roce neprodejný vrak s najetým milionem kilomerů, proboha TO je dobrý kšef. Za kolik je nejlevnější Dačka, za 250 tisíc, není lepší nová Dačka, vím je ošklivá, ale nová(!!!) a se zárukou, než olítaný vrak po 26 majiteli?
Než Dacii, Ladu a podobné tragédie, to si radši koupím ojetinu. A to udělá každý, kdo má rozum.