- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Podvozková platforma nové Fabie včetně brzd byla prakticky beze změn převzata z předchozího modelu. Na téměř identické platformě (jiné jsou jen charakteristiky pružení) jezdí i Pola a Ibizy. Zvláštní, že za devět let si na těch několika set tisících aut nikdo nevšimnul, že to nebrzdí.
Mi se to jeví tak, že nějaký motoristický časopis se snaží dostat na výplatní listinu Škody auto, nebo...
Podobně objektivní test, jako s Loganem obráceným na střechu. Loganovi to na prodejích neubralo, škodovce to ovšem na takto citlivých trzích ubrat může.
jezdím v zimě na hliníku už 10 let, ale NIKDY se mi nestalo, že by mi to přestalo úplně brzdit! Natožpak třikrát během jediného testování (čili asi během týdne?) Jestli to nebude tím, že nemám novou Fábku..
... je to pochopitelné ...
... naprostá většina svinstva se nacáká vnitřkem ...
... a pokud jde o nebrždění po rozjezdu, je to zmrzlý kondenzát a ani na ten nemají disky vliv ...
Mám již třetí služební fábii, celkem jsem na nich najel cca 500 000 km. Již několikrát se mi stalo, že ráno po nočním dešti a příjezdu na první křižovatku po sešlápnutí brzdového pedálu auto vůbec nebrzdilo. Naštěstí se to vždy obešlo bez nehody.
Su auta, na ktore sa plechove disky NESMU davat kvoli chladeniu brzd a ich specifickym rozmerom. Napriek tomu jazdia bez problemov aj pri -15...
A muze mi nekdo vysvetlit, proc zavodni auta skupiny, treba WRC, maji na snih disky spise uzavrene a na letni vice otevrene?
Možná tak Škoda WRC. Ty sou schopný všeho a výsledky maj katastrofální.
Svádět pravděpodobnou konstrukční chybu brzd na hliníková kola, která používá 100% výrobců dnešních automobilů? No fuj, nejsme ovce, které věří všemu. Je to článek,kterým si dělá Škoda alibi, až přijde nějaký průser.. "My vá to říkali nejen v uživatelské příručce, ale dokonce jsme to i medializovali, takový my jsme lidumilové.. Je nám líto vašich blízkých, kterým to nebrdilo. Zde máte stromeček do auta - omlouváme se." Tohle se stát u jiné značky, než Deutschland Schade, tak ji všichni roznesou na kopytech..
Ty seš machýrek viď. Hale jasně se píše v návodu že se při minusovejch teplotách nedoporučujou alu kola. Tak proč z toho děláte všichni takový divadlo ? ? To určitě proto že je to Je tak těžký dát na zimu plechový kola a mít jistotu že bude auto dobře brzdit, než frajeřit v mínusovejch teplotách na alu kolkech ? ?
Přečti si celej článek, odborníci jasně řekli že na alu kolech v teplotách okolo nuly a po dlouhý cestě by mněli problémy s bržděním všecky značky !
Žádný majitel Škodovky pro to, aby si s tím klumprem naběh na rypák ani žádný hlíny nepotřebuje. Štačí, že to vlastní.
Že by automobilka dodala do Švédska k zimnímu testu vůz ve výbavě, kterou sama v návodu nedoporučuje?
Hliníkáče mám na autech od tý doby co mám paíry a nikdy žádnej problém. A to jezdím skoro denně. Jen jednou jsem měl problém, jel jsme ze servisu domů, asi tak kilo a dědek z bábou u přechodu se rozhdli, že se přesunou na druhou stranu. Tak jsem na to šlápl, ale brzdil jenom zadek, destičky nebyly sedlý, no zastavil jsem čumáke už na žiravě, staříci vykulení a přežili to, ani jsme do nich nedrcl. Takže bacha na destičky, vím to, že nový chvíli nepracují, ale prostě jsem na to zapoměl.... :-)
No nechci bejt rejpal, ale jak je možný že v místě kde je přechod jedeš kilo?