Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Kupujeme ojetinu: Mazda znamená spolehlivá

Mazda je podle nejnovějšího vydání statistik německých technických kontrol TÜV Report synonymem kvality. A Mazda 3 je letošním celkovým vítězem. Japonského krále trápí nejmenší počet vážných závad, s nimiž auta přijíždějí na předepsanou prohlídku.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tryjády

31. 1. 2008 16:39
Mám už pátou Mazdu 626 a jsem spokojená

Navíc tu předposlední nám zbourala Sanitka. Mít jiné auto, už jsme pod kytičkama...Příště už to bude Mazda 6...R^

0 0
možnosti

kluboš

1. 2. 2008 10:20
Re: Mám už pátou Mazdu 626 a jsem spokojená

bavi me lide, kteri meli jednou kliku a maj uz do smrti jasno. takze v mazdach se neumira? super, hnedka si pro jednu skocim...

0 0
možnosti

Kenny

31. 1. 2008 14:49
Analfabeti

Mazda je skutečně výborné auto, škoda jen, že v ČR je spousta automobilovejch analfabetů, kteří vyznávají Škodu a VW, přičemž Škoda je dle TÜV Report pouze průměrný až podprůměrný vůz.Ovšem ceny jsou takové, jako by se jednalo o bezchybný vůz.

0 0
možnosti

Dejv

1. 2. 2008 11:01
Re: Analfabeti

Nezbývá než souhlasit, je spousta dobrých aut jiných značek, ale češi uznávají jen tyhle 2 značky. :-/

0 0
možnosti

gouryella

31. 1. 2008 14:41
RX-8?

Dost přemýšlím o nákupu ojeté RX-8.

Nemáte někdo zkušenost?

0 0
možnosti

tempe

31. 1. 2008 15:16
Re: RX-8?

trošku žere olej,ale to je dáno motorem,spotřeba kolem 10l,ale jinak fantazie.No a hlavně se za tebou otáčí dost bab :-)

0 0
možnosti

TurboFrank

31. 1. 2008 13:16
Kecy.

Na Mazdě 6 se vyskytuje koroze na lemech zadních blatníků po 4 letech. A není to ojedinělý případ. Nevěřil jsem vlastním očím. Takže opět platí: Japonec až na konec.

0 0
možnosti

tempe

31. 1. 2008 15:20
Re: Kecy.

a ty si baran :-) Já ji mám už 5 let a nic.nesmíš bourat a škrabat o ploty a nebudeš rezivět:-)

0 0
možnosti

regazzi

31. 1. 2008 11:53
Mazda je pyzda

Z:-©:-©M-Z:-©:-©M

0 0
možnosti

Robert

31. 1. 2008 12:00
Re: Mazda je pyzda

pán bude asi Ynteligent;-D

0 0
možnosti

kluboš

31. 1. 2008 11:05
mazda 2

Me bavi vety typu "Zvláště když je na ni spolehnutí. Až na občas zlobící elektroniku motoru a častěji odcházející katalyzátory. K benzinovým verzím z roku 2004 patřily problémy s netěsnými vodními pumpami". Takze se tam sere to co vsude, ale jinak ok.

0 0
možnosti

zo

31. 1. 2008 18:44
Re: mazda 2

Hm, autor neví o čem píše.Což mě u zdejších rádoby novinářů vůbec nepřekvapuje.Kup si vozítko a pak piš blbosti.

0 0
možnosti

Petr

31. 1. 2008 11:04
Je fakt dobrá!

Mám Mazdu 3 čtvrtým rokem a nemůžu si fakt stěžovat.Jiné auto bych ani do budoucna už nechtěl.Příští rok ho prodám a koupím zase novou Mazdu. Je to nádherné a spolehlivé svezení!

0 0
možnosti

Speedy

31. 1. 2008 10:08
Úsměvné

Podle statistik TUV bych musel cestou potkávat samé odstavené Mercedesy, Peugeoty, Jaguáry, VW,......  A jako nepotkávám...  Že auto přijede na technickou a má prasklou žárovku v mlhovce, to bych jako problém neviděl. Mazdy si většinou kupují důchodci nebo ti kdo toho tolik nenajezdí. Mají pak čas před technickou navštívit servis, kde jim auto prohlédnou. Já osobně jedu prvně na technickou a když tam objeví nějaké závady, nechám je odstranit dodatečně. Nemám prostě čas auto chystat na technickou, jezdí každý den, takže buď projde nebo technici prskaj...  :-) 

0 0
možnosti

Dan

31. 1. 2008 10:53
Re: Úsměvné

A o tom prave statistiky TUV jsou. Pokud majitele jedou pred technickou do servisu, tak vlastne vylepsuji prumeru znacce sveho vozu, a kdyz jedou primo na technickou, tak naopak. :-)

0 0
možnosti

Mak1

31. 1. 2008 8:18
Tak nevím,

ale údaje o tom, že se auto za 3 roky nerozsype, nebo o tom, že automobil střední třídy - Mazda 6 najede bez problémů 100 000 km mi přijdou být spíše úsměvné.

Tohle přece musí zvládnout každé auto

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....