Diskuze
Panu Citroënovi by dnes bylo 130 let
Děkujeme za pochopení.
PetaP
??
Jak souvisí výročí zakladatele společnosti s tady téměř všemi nesmyslnými příspěvky? Že by to byly tak ožehavé společenské témata, že stojí za to za každou cenu o tom mluvit? Já voze, ty o koze, i koza může táhnout vůz....
Citröen
Paka
Jestli někdo tvrdí že podvozky Citroënu stojí za nic a že nesedí, tak je pořádný pako a nikdy s žádným nejel. Kdyby nějaký Pasátysta chtěl dát závod v zatáčká, může mi dát vědět i stará Xantie ho zvládne.
Hehula
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou muziky než Citroen Berlingo ? Já tedy ne. Viz http://www.citroen.cz/Model.aspx?model=berlingoo . Navíc je v akci o 140 litrů levnější.
Hehula
A co se stalo mezi lety 1935 až 2007 ? 72 let mlčení ?
Cituji "Firma se zadlužila a následně byla ovládnuta společností bratří Michelinů. Krátce na to, 3. července 1935, podléhá André Citroën rakovině.Jeho firma však krizi přežila a spolu s dalším velkým francouzským výrobcem, společností Peugeot, utvořila v roce 1976 automobilovou skupinu PSA. V loňském roce prodal Citroën po celém světě 1,461 100 vozů." JAK VIDNO, PÁNI REDAKTOŘI UZÁVĚRKU NESTÍHALI A NA POSLEDNÍCH 72 LET PŘEŠLI SPOJENÍM S PEUGEOTEM A C1 VYROBENOU Z ČR. PĚKNÁ FUŠEŘINA. TAKŽE FUNDOVANĚJI VIZ http://WWW.CITROENY.CZ
darmo
Omezenci
Jste všichni omezenci, když u článku, který popisuje nezpochybnitelné úspěchy pana Citroena rozpoutáte obyčejný flame.
Ale abych si taky přisadil, tak kdo tu kritizuje Citroeny, tak je evidentně nezná, protože používá špatné argumenty.
Hydraulický podvozek je mnohem odolnější než klasický, protože omezuje počet mechanických dílů, které trpí na "kvalitních" českých silnicích. Životnost podvozku je tak daná spíš časově (roky), než počtem kilometrů a přejetých děr. Do města nic lepšího není!
Na silnici neseděla možná stará DS, ale jízdní vlastnosti Xantie chválili ve všech recenzích. Strojní (hydraulické) brzdy byly háklivé na údržbu, kterou hodně uživatelů zanedbávalo, proto C5 už má brzdy klasické.
Citroeny vyšších tříd bývaly (včetně prvních C5) hodně poruchové, ale nešlo o zásadní (nebezpečné) závady, ale o ubíjející spoustu drobností.
kluboš
Re: Omezenci
jestli myslíš omezení klasických dílů pérování ve prospěch hydrauliky a různých ventilů, tak to ano to je zjednodušení jak noha.... jinak na tu hydrauliku většina citroenů vychcípe, protože vozit se s tím je paráda, ale opravovat to je nanic...a třeba takovel austin allegro na Hydragas poměrně brzo vychcípal taky, ač to jinak byla super kára...
Franta Lopata
Podvozky
Kdy se rekne Citroen, tak me hned napadne podvozek (myslim ze hydraulicky), ktery je nahovno
kubisek.no1
Re: Podvozky
souhlasím. Neuvěřitelně drahé komponenty, které nic, nevdyží, auto nesedí na silnici a ve spojení s brzdami od peugeota je to hodně smrtelná kombinace, která by na silnici neměla vůbec bejt.
Honza
Re: citroen byl dycky největší shit pro socky
Jistě, zejména vlajkové lodi DS, CX, XM nebo C6
pavelthelong
ta bila DS 21 Pallas
z uvodu clanku mela jiz pred 20 lety jako standard pridavne svetlomety schopne svitit do zatacky, coz se dneska dodava jenom jako nadstandardni vybava
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej pozemku k bydlení, 1250 m2, Přibyslavice
Přibyslavice, okres Brno-venkov
4 250 000 Kč