- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak souvisí výročí zakladatele společnosti s tady téměř všemi nesmyslnými příspěvky? Že by to byly tak ožehavé společenské témata, že stojí za to za každou cenu o tom mluvit? Já voze, ty o koze, i koza může táhnout vůz....
Jestli někdo tvrdí že podvozky Citroënu stojí za nic a že nesedí, tak je pořádný pako a nikdy s žádným nejel. Kdyby nějaký Pasátysta chtěl dát závod v zatáčká, může mi dát vědět i stará Xantie ho zvládne.
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou muziky než Citroen Berlingo ? Já tedy ne. Viz http://www.citroen.cz/Model.aspx?model=berlingoo . Navíc je v akci o 140 litrů levnější.
Cituji "Firma se zadlužila a následně byla ovládnuta společností bratří Michelinů. Krátce na to, 3. července 1935, podléhá André Citroën rakovině.Jeho firma však krizi přežila a spolu s dalším velkým francouzským výrobcem, společností Peugeot, utvořila v roce 1976 automobilovou skupinu PSA. V loňském roce prodal Citroën po celém světě 1,461 100 vozů." JAK VIDNO, PÁNI REDAKTOŘI UZÁVĚRKU NESTÍHALI A NA POSLEDNÍCH 72 LET PŘEŠLI SPOJENÍM S PEUGEOTEM A C1 VYROBENOU Z ČR. PĚKNÁ FUŠEŘINA. TAKŽE FUNDOVANĚJI VIZ http://WWW.CITROENY.CZ
Jste všichni omezenci, když u článku, který popisuje nezpochybnitelné úspěchy pana Citroena rozpoutáte obyčejný flame.
Ale abych si taky přisadil, tak kdo tu kritizuje Citroeny, tak je evidentně nezná, protože používá špatné argumenty.
Hydraulický podvozek je mnohem odolnější než klasický, protože omezuje počet mechanických dílů, které trpí na "kvalitních" českých silnicích. Životnost podvozku je tak daná spíš časově (roky), než počtem kilometrů a přejetých děr. Do města nic lepšího není!
Na silnici neseděla možná stará DS, ale jízdní vlastnosti Xantie chválili ve všech recenzích. Strojní (hydraulické) brzdy byly háklivé na údržbu, kterou hodně uživatelů zanedbávalo, proto C5 už má brzdy klasické.
Citroeny vyšších tříd bývaly (včetně prvních C5) hodně poruchové, ale nešlo o zásadní (nebezpečné) závady, ale o ubíjející spoustu drobností.
jestli myslíš omezení klasických dílů pérování ve prospěch hydrauliky a různých ventilů, tak to ano to je zjednodušení jak noha.... jinak na tu hydrauliku většina citroenů vychcípe, protože vozit se s tím je paráda, ale opravovat to je nanic...a třeba takovel austin allegro na Hydragas poměrně brzo vychcípal taky, ač to jinak byla super kára...
Kdy se rekne Citroen, tak me hned napadne podvozek (myslim ze hydraulicky), ktery je nahovno
souhlasím. Neuvěřitelně drahé komponenty, které nic, nevdyží, auto nesedí na silnici a ve spojení s brzdami od peugeota je to hodně smrtelná kombinace, která by na silnici neměla vůbec bejt.
Jistě, zejména vlajkové lodi DS, CX, XM nebo C6
z uvodu clanku mela jiz pred 20 lety jako standard pridavne svetlomety schopne svitit do zatacky, coz se dneska dodava jenom jako nadstandardni vybava