Diskuze

Panu Citroënovi by dnes bylo 130 let

Francouzský Ford, takovou přezdívku si vydobyl průmyslník a automobilový průkopník André Citroën. A nešlo vlastně ani moc o nadsázku. Stejně jako jeho americký vzor i Citroën věřil, že budoucnost dopravy patří automobilům vyráběným v masovém měřítku. Od narození Andrého-Gustava Citroëna dnes uplynulo 130 let.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

PetaP

13. 2. 2008 11:53
??

Jak souvisí výročí zakladatele společnosti s tady téměř všemi nesmyslnými příspěvky? Že by to byly tak ožehavé společenské témata, že stojí za to za každou cenu o tom mluvit? Já voze, ty o koze, i koza může táhnout vůz....? ?

0 0
možnosti

Citröen

6. 2. 2008 17:43
Paka

Jestli někdo tvrdí že podvozky Citroënu stojí za nic a že nesedí, tak je pořádný pako;-( a nikdy s žádným nejel. Kdyby nějaký PasátystaRv chtěl dát závod v zatáčká, může mi dát vědět i staráR^ Xantie ho zvládne.:-)

0 0
možnosti

Hehula

6. 2. 2008 15:41
Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou

Znáte snad lepší rodinné auto za málo peněz se spoustou muziky než Citroen Berlingo ? Já tedy ne. Viz http://www.citroen.cz/Model.aspx?model=berlingoo . Navíc je v akci o 140 litrů levnější. R^

0 0
možnosti

Hehula

6. 2. 2008 15:35
A co se stalo mezi lety 1935 až 2007 ? 72 let mlčení ?

Cituji "Firma se zadlužila a následně byla ovládnuta společností bratří Michelinů. Krátce na to, 3. července 1935, podléhá André Citroën rakovině.Jeho firma však krizi přežila a spolu s dalším velkým francouzským výrobcem, společností Peugeot, utvořila v roce 1976 automobilovou skupinu PSA. V loňském roce prodal Citroën po celém světě 1,461 100 vozů." JAK VIDNO, PÁNI REDAKTOŘI UZÁVĚRKU NESTÍHALI A NA POSLEDNÍCH 72 LET PŘEŠLI SPOJENÍM S PEUGEOTEM A C1 VYROBENOU Z ČR. PĚKNÁ FUŠEŘINA. TAKŽE FUNDOVANĚJI VIZ http://WWW.CITROENY.CZ

0 0
možnosti

darmo

6. 2. 2008 8:56
Omezenci

Jste všichni omezenci, když u článku, který popisuje nezpochybnitelné úspěchy pana Citroena rozpoutáte obyčejný flame.

Ale abych si taky přisadil, tak kdo tu kritizuje Citroeny, tak je evidentně nezná, protože používá špatné argumenty.

Hydraulický podvozek je mnohem odolnější než klasický, protože omezuje počet mechanických dílů, které trpí na "kvalitních" českých silnicích. Životnost podvozku je tak daná spíš časově (roky), než počtem kilometrů a přejetých děr. Do města nic lepšího není!

Na silnici neseděla možná stará DS, ale jízdní vlastnosti Xantie chválili ve všech recenzích. Strojní (hydraulické) brzdy byly háklivé na údržbu, kterou hodně uživatelů zanedbávalo, proto C5 už má brzdy klasické.

Citroeny vyšších tříd bývaly (včetně prvních C5) hodně poruchové, ale nešlo o zásadní (nebezpečné) závady, ale o ubíjející spoustu drobností.

0 0
možnosti

kluboš

6. 2. 2008 10:37
Re: Omezenci

jestli myslíš omezení klasických dílů pérování ve prospěch hydrauliky a různých ventilů, tak to ano to je zjednodušení jak noha.... jinak na tu hydrauliku většina citroenů vychcípe, protože vozit se s tím je paráda, ale opravovat to je nanic...a třeba takovel austin allegro na Hydragas poměrně brzo vychcípal taky, ač to jinak byla super kára...

0 0
možnosti

Franta Lopata

5. 2. 2008 21:54
Podvozky

Kdy se rekne Citroen, tak me hned napadne podvozek (myslim ze hydraulicky), ktery je nahovno

0 0
možnosti

kubisek.no1

6. 2. 2008 8:26
Re: Podvozky

souhlasím. Neuvěřitelně drahé komponenty, které nic, nevdyží, auto nesedí na silnici a ve spojení s brzdami od peugeota je to hodně smrtelná kombinace, která by na silnici neměla vůbec bejt.

0 0
možnosti

bullshit

5. 2. 2008 16:16
citroen byl dycky největší shit pro socky

0 0
možnosti

Honza

5. 2. 2008 16:36
Re: citroen byl dycky největší shit pro socky

Jistě, zejména vlajkové lodi DS, CX, XM nebo C6 ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

pavelthelong

5. 2. 2008 15:08
ta bila DS 21 Pallas

z uvodu clanku mela jiz pred 20 lety jako standard  pridavne svetlomety schopne svitit do zatacky, coz se dneska dodava jenom jako nadstandardni vybava

0 0
možnosti