- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tatře gratuluji,sám jednu osobní mám a úspěch mě těší!!
Tak by to ještě chtělo zlepšit kvalitu zpracování a máme vyjmečný auto ve všech ohledech.
Je dobře,že alespoň naše Tatra má rozum, a necpe do motoru nesmysly typu common rail,které jsou jen generátory servisních nákladů....
Ano, je dobře, že tohle vozidlo přestalo používat koncepci, která jim vydělala miliardy a která byla docela obyčejně ukradena právě Tatře.
Mimochodem, kdo vynalezl a uvedl do praxe ventilový rozvod OHC? Nebyl to nikdo jiný, než Tatra v roce 1903...
tradice u porsche začíná u tatry, však taky za to museli zaplatit odškodné!
Pokud vím, nezaplatil nikdo ani halíř...
Neřekl bych,že na Slovensku jsou nějaké zvláště extrémní podmínky na provoz.
Super, gratuluji. Takže vymyslet a vyrobit umíme, doufám, že to budeme umět stejně dobře i prodat!
velká škoda, že u nás po roce 1948 "zvítězil" socialismus, kdybychom měli stále tržní hospodářství, kdoví, kde by dnes podniky jako Tatra byly, když jsou schopni vymyslet a zkonstruovat takto pokročilý výrobek....
Vzhledem k tomu, že většina úspěchů nákladních vozů Tatra pochází z doby socialismu, tak bych byl s tím 'kdyby' ještě opatrnější než jindy. Naopak je možné, že být na druhé straně železné opony, tak se nedostaly na Sibiř a jinde by tak neprorazily.