Diskuze
Kupujeme ojetinu: jakého kombíka pořídit za 250 tisíc
Děkujeme za pochopení.
iuos
hmm
pokud budu mít 250,000 na auto, tak si vyberu nějaký za 180-200,000, protože je jasný, že se (na každym autě) něco posere...
WWW.PRIVATAUTO.CZ
Mnoho ojetých vozů na prodej.
Jasně, našel jsem to na serveru http://WWW.PRIVATAUTO.CZ Mnoho ojetých vozů na prodej.
robin
mondeo
Potřebuji velký kufr kvůli rodině a dovoleným, takže všechny moje auta byly kombíky (zatím 4). Poslední je Mondeo dvoulitr TDCI z roku 2003. Dlouho jsem ho sháněl na netu, chtěl jsem super stav a málo najeto. Po dvouměsíčním hledání jsem si pro něj zajel do AUTO ESA. Obrovský kufr- v létě jsme s nim v poho dali v pěti Portugalsko a zpět- prům. spotřeba 5,9 l
Kritik
250000 nestačí
Pánové ... Já koukám jako blázen. Vy jste snad všichni milionáři a nejlepší mechanici. Ještě před pár roky jste jezdily ve starejch Škodovkách a Warťácích a teď jste všichni odborníci.Kolik pak z Vás je mechaniků? ODBORNÍCI
billa98
Re: 250000 nestačí
proč by měli byt vsichni ridici mechanici?? co to je za blobol. Jestli i 19 let po revoluci jezdite ve wartburgu, tak si jezdete, je to vase vec. :-)
BedlamW
hmm
Lidi...jestli chcete ojetinu, ktera vas jeste bude dlouho vozit, tak si kupte Toyotu a nebo Hondu. Suverenne nejlepsi motory na svete.Mel jsem uz jich nekolik, tak vim o cem mluvim.
franta
Re: hmm
...a proč jsi jich měl už několik, když jsou tak spolehlivé???? :-)))))
MPík
250.000 nestačí...
Přidávám se k názoru, že 250.000 nestačí na některé vozy ve výběru. Nebo musí být technický stav a výbava hodně žalostné... Sám jsem nedávno díky známému od oficiálního prodejce Ford koupil kombíka. Mondeo 2.0 TDCi z r.2003 s nejvýkonějším motorem s plnou výbavou GHIA. Kamarádská cena byla o pár desetitisíců nad limitem v článku a i tak byla tak o 30-40 tisíc pod prodejní cenou. Jinak s hodnocením tohoto vozu v článku plně souhlasím. Se vstřikama naštěstí problém nemám, ale tankuji jen u SHELL nebo ÖMV. Nádherná spotřeb (do 6 litrů), ideální na dlouhé cesty (6.stupeň řazení), objemný kufr nedávno jsem vezl rozloženou postel 200*180, předtím naráz 4 zabalené spotřebiče: myčka+trouba+varná deska+mikrovlnka).
expert
Re: 250.000 nestačí...
Kvuli prevozu nekolikrat za rok vetsiho objemu si ja osobne pujcim Transita, preci kvuli obcasnemu vyuziti si nebudu kupovat pojizdny kontejner?
htp je bomba
Pravda je taková,
že za 250 tis.Kč se ani jeden z uvedených vozů v dobrém stavu nedá pořídit. Jedině změnit cenu v nadpisu na 350.
alík
Re: Pravda je taková,
Tak to Mondeo úplně v pohodě. Tam je výběr obrovský. Jen tak namátkou mobile. de mi vyjel diesel, 2003- do 10k € s klima, kombik do 150kkm cca 700 aut. Nejvíc samozřejmě to Mondeo...
jenda benda
může m někdo vysvětlit
proč jsou stále VW vyzdvihovaný? Z vlastní zkušenosti vím, že nejsou zrovna bůhvíco. A toto srovnání mi dalo za pravdu. Ví tedy někdo z jakého důvodu se jim říká etalon třídy?
Andee
Re: může m někdo vysvětlit
Kdysi to tak bývalo... ale to už je dávno...
Bob
škoda
Já mám jasno za 250 000 jedině škoda octavia combi TDI 81 kw v plný palbě( 4 x pytel, parkovací senzory, tempomat,hagusy, vyhřívaný sedačky, okna a zrcátka v elektrice, ASR,ESP,automatická klimoška) ročník 2004 nalítáno do 100 000.Jednu takovou mám a můžu doporučit
Andee
Re: škoda
No vidíš a za ty samý peníze můžeš mít třeba Stilo MW 1.9JTD 110kW v té samé výbavě... a ten motor je opravdu hodně jiné svezení
Milan1
A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?
Uvítal bych porovnání např.: BMW 3 nebo 5,Audi A4 nebo A6, Mondeo,Passat,Vectra,Laguna,Volvo C40 nebo C60 atd. s benzínovými V6 motory 2.5 - 3.0l z let 2003-2006. Myslím, že lidi zajímají i tato auta (jezdí jich celkem dost) a ne jen dieselová auta, kombíci a nebo levná malá auta pro socky
Tygr
Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?
Mám Mondeo r.v. 2003 v benzínu s 2.5l V6 a jsem naprosto spokojen. Jezdím jen na servis a klasická údržba-kotouče,destičky apod.,najeto mám přes 120.000Km.Akorát ta spotřeba... ale s tím se u těchto aut musí počítat.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
APARTMÁN 2+KK VE SKI RESORTU ČERVENÁ VODA
Červená Voda - Mlýnický Dvůr, okres Ústí nad Orlicí
4 990 000 Kč