- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
nejlepší je to "kultovní" TDI, co má ve dvoulitru pouhých 143 koní... PD holt nikdy nebude common-rail, který maj dneska 150-170 koní v 1.9L.
jenze ta kultovni tdi v nove a4 jsou uz taky common-rail gumo!
Chris Bangle dělá pro Audi? Z boku to vypadá jako BMW 3/5 (nebo mám vlčí mlhu?)
Nabízím AUDI Q7 , 3.0 TDI quattro tiptronic r.v. 9/2007. Stále trochu problémy s elektronikou a motorem vše řešeno zárukou. Záruka ještě rok a půl. Cena k jednání okolo 800 tisíc Kč - dohoda.
kontakt : jindrich.k@post.cz
Kultovní je VW Brouk (ten starej, né ten novej paskvil) nebo Citroen 2CV, ale kultovním nazývat TDI, to pak může bejt pomale kultovní i HTP nebo Václav Klaus
Octávka je stejně lepší, má větší kufr a nižší spotřebu. Proč si vůbec kupovat jiná auta, když jsou Škodovky nejlepší na světě?
asi ta tvoja oktavka nedavno presla a este doteraz ti z toho masti...
Je to klasická německá šeredoobluda .Nic víc než předražený VW.V podstatě technika chrochtávie v trošku jiném kabátě s obludnou tlamou audi.Nic víc.Tyhle auta jsou jen pro zbohatlé hlupáky a sponzory německého blahobytu.
Na to co tohle auto nabízí to není nic slavnýho. I když oproti předchozímu modelu A4 je to teda konečně pokrok. Dokonce po více než 10 letech od počátku sériového používání comon-rail to objevili i u AUDI. S tím heslem náskok díky technice to nebude tak horké.
viděl jsem před pár dny S4 v reálu a neuvěřitelnáááááááááá nádhera, velebnosti !! zvuk ? hotovka, totální maso. a ta silueta.... já jsem ale kombíkovej, takže tohle nový auto v článku je něco pro mě. je to moc hezký, moooooc hezký autíčko
Toz pekna kara....Mam A4 2006 a je to skvele auto...Nova A4 je jeste lepsi....pristi vuz bude opet od 4kruhu...