- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak koukám, že zadní světla svítící ve tvaru "C" jsou v kurzu. Škodovku kopíruje VW (UP! ), tady vidím i Opel, to němcům musí dost ležet v žaludku že ty "Tschechische Schweinen" vymyslely něco opravdu pěkného, co skopčáci nemají
Hned se z toho utíkám zbláznit ....
Ale jako fór je to neskutečný....
Designový nápad, který kdokoliv mohl realizovat už dávno, až nakonec nějaký Opel se k tomu rozkýval...a ještě to nazývá patentem, řešení, které bylo k vidění u mnoha předválečných vozů. By mě zajímalo, jak se toto nepraktické řešení osvědčí při otevření za jízdy...
Tak například Praga V3S otevírá do protisměru dveře řidiče a je to baječný hlavně za jízdy a hlavně v lětě!
Koukám, že Citroën Picasso inspiruje i jiné automobilky ( křivka na zadních dveřích v přechodu s oknem, prosklená střecha, koncová světla...)
Nevím, ale Merivě se toto auto nepodobá ani náhodou. Připomíná spíš nějakého asijce nebo Citroen.
Navíc poznávacím znakem Merivy je to, že i přes své malé rozměry se v ní pohodlně cestuje pěti (!) cestujícím a do kufru se vejde 2x více zavazadel, než do Fabie (která je stejně dlouhá).
Meriva není auto pro krásu ani pro požitek, ale je to neuvěřitelně praktické auto pro rodinu, se kterým není problém parkovat ani do "myších" děr.
stale vetsimu poctu kretenu na silnicich (kreten = clovek co neumi parkovat bez zniceni vozu pred a za + clovek co vsi silou otevre dvere do dveri sousedniho vozu)
mi na tomto voze chybi cosi jako naraznik a cosi jako listy na dverich. Ty nestandartni tvary oken nejsou ani prakticke a ani hezke. No a rezevet to bude od jake doby stari vozu?
To by mě zajímalo, co s autem udělá, pokud se zadní dveře otevřou za jízdy...
Kdyz pojedes rychle, tak ty dvere ohnes. Kdyz HODNE rychle, tak je urves :-)
Mě současná meriva moc hranatá nepřipadá. Jestli si ji autor náhodou nespletl s agilou. Ta je teda hranatá fest.