Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Mezi ojetými citroëny je dobré vybírat

Některá auta bývají ve statistikách kvality z německých stanic technické kontroly TÜV lepší než průměrná, jiná naopak horší a nezáleží přitom na jejich stáří. Dobře nebo špatně si vedou po celou dobu, kdy opouštějí pásy automobilky. Jinak je tomu u citroënů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pepe

10. 4. 2008 16:34
FUJFRANCOUZ

Mezi auty Citroeny raději NEVYBÍRATRvRv!

0 0
možnosti

mila

4. 4. 2008 18:04
citroen

mam 5-ti lete picasso,118tisic km najeto,vymenen 1 cep-to je vse.predchozi auta,opel,fiat,skoda a renault,pri techto km mela uz dost zavad.nemohu si stezovat.

0 0
možnosti

WWW.PRIVATAUTO.CZ

13. 3. 2008 14:40
Mnoho ojetých vozů na prodej.

Jasně, našel jsem to na serveru http://WWW.PRIVATAUTO.CZ Mnoho ojetých vozů na prodej.

0 0
možnosti

Pomocník

11. 3. 2008 6:51
pro jednodušší výběr auta z dovozu -

tak jeste jednou -

http://www.autaznetu.cz

zdání klame a v jednoduchosti je síla - hlavně jsou absolutně nejlevnější v ČR, si teda myslim

0 0
možnosti

Pomocník

11. 3. 2008 6:48
Já si pomohl na www.autaznetu.cz

mám od nich Citróna C4 a zatím vše ok - pravda, byl přivezenej ještě v záruce - evropský garanci, takže na něj byla ofiko záruka u nás v citroenu. C4 RULEz

0 0
možnosti

Láďa

11. 3. 2008 4:13
C5 - 2003/2004

U Citroenu C5 kupovat vozidlo ve standardní nebo mírně nadstandardní výbavě, se stavem tachometru max do 120.000 km.Měl jsem v průběhu roku 07 dva kombíky C5 (03 a 04) v maximální výbavě, servisované do 130.000 km a myslel jsem, že se z nich pose*u.Když odešel xenon tak to šlo, ale když upadla páčka otevírání dveří řidiče, nedivil jsem se, že středový barevný panel nadále sloužil zejména jako obrovská signalizace všeho co se rozbilo - Airbag faulty (byl vadný věneček pod volantem),  po jeho výměně dále ABS/ASR faulty (způsobený opravou předchozího), pak přestalo fungovat el.spínání otevírání okna u 5.dveří (pár  pokusů o jeho zavření to vždy výřešilo), servo  v pravém zrcátku si dělalo co chtělo(bez šance na opravu, stejně jako sporadicky fungující el.stahování oken), a nakoneci začlo vozidlo vydávat zvláštně vrzavé zvuky.U mojí druhé C5 stačil týden stání na to, aby mi slabě unikající brzdová kapalina totálně zničila celý brzdový systém - 25.000 Kč.Uznávám, že pohodlná C5,už ji nechci

0 0
možnosti
PF

fisepa

2. 3. 2008 9:43
Něco zkušeností

Myslím, že si mohu dovolit srovnání.Po Spartaku jsem přešel na ruské Lady (01 a Samara) a nyní mám Xsaru Break už 3 rok. Kupoval jsem ji jako 4-letou po skončení leasingu. Na Spartaku jsem se vyučil si udělat všechno sám včetně např. výměny přední polonápravy, u ruských aut už méně s pomocí servisních seřízení, ale šlo to ještě. U Xsary samozřejmě jen servis. Jsem s ní zatím spokojený po najetí 70 000 km (celkem 110 000 km) i dlouhých štrek jako Praha-Petrohrad a zpět a pod., preventivně měnil jen rozvodový řemen v cca 80 tis., dále nový zadní díl výfuku a 2x svíčky. Samozřejmě standartní výměny oleje, gum a pod. Je to pohodlné a ve vyšších otáčkách i svižné auto vhodné i na dlouhé cesty s přijatelnou únavou.

0 0
možnosti

mirek

25. 3. 2008 14:44
Re: Něco zkušeností

Jaký tam máte motor- HDI, či 16V benzín..? díky

0 0
možnosti

ludva

1. 3. 2008 22:01
francouz

Nikdy jsem nechtěl kupovat francouzský auta a 8 let jsem jezdil ve Felicii. Pak přišla rodina a muse jsem koupit větší. Soused pracuje v bazaru ESA a dohodil mi pět let starou Xsaru Picaso 1.6 od nich. Z Citroena jsem měl obavy, ale nakonec mě přesvědčili :-) Jezdím v něm už dva roky, provádím standartní údržbu a dobrý!

0 0
možnosti
OF

Andee

1. 3. 2008 18:33
Achjo...

Myslíte, že novináři někdy přestanou STK vydávat za měřítko kvality? Asi ne, co? :-©

0 0
možnosti

řepák

1. 3. 2008 13:07
X1

No já taky jezdím v  ,,Kyselým,, v Xsaře1. a že je dnes už v podstatě 8 letá ?

Zatím jsem s ní na výsost spokojenej ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...