- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
mam 5-ti lete picasso,118tisic km najeto,vymenen 1 cep-to je vse.predchozi auta,opel,fiat,skoda a renault,pri techto km mela uz dost zavad.nemohu si stezovat.
Jasně, našel jsem to na serveru http://WWW.PRIVATAUTO.CZ Mnoho ojetých vozů na prodej.
tak jeste jednou -
zdání klame a v jednoduchosti je síla - hlavně jsou absolutně nejlevnější v ČR, si teda myslim
mám od nich Citróna C4 a zatím vše ok - pravda, byl přivezenej ještě v záruce - evropský garanci, takže na něj byla ofiko záruka u nás v citroenu. C4 RULEz
U Citroenu C5 kupovat vozidlo ve standardní nebo mírně nadstandardní výbavě, se stavem tachometru max do 120.000 km.Měl jsem v průběhu roku 07 dva kombíky C5 (03 a 04) v maximální výbavě, servisované do 130.000 km a myslel jsem, že se z nich pose*u.Když odešel xenon tak to šlo, ale když upadla páčka otevírání dveří řidiče, nedivil jsem se, že středový barevný panel nadále sloužil zejména jako obrovská signalizace všeho co se rozbilo - Airbag faulty (byl vadný věneček pod volantem), po jeho výměně dále ABS/ASR faulty (způsobený opravou předchozího), pak přestalo fungovat el.spínání otevírání okna u 5.dveří (pár pokusů o jeho zavření to vždy výřešilo), servo v pravém zrcátku si dělalo co chtělo(bez šance na opravu, stejně jako sporadicky fungující el.stahování oken), a nakoneci začlo vozidlo vydávat zvláštně vrzavé zvuky.U mojí druhé C5 stačil týden stání na to, aby mi slabě unikající brzdová kapalina totálně zničila celý brzdový systém - 25.000 Kč.Uznávám, že pohodlná C5,už ji nechci
Myslím, že si mohu dovolit srovnání.Po Spartaku jsem přešel na ruské Lady (01 a Samara) a nyní mám Xsaru Break už 3 rok. Kupoval jsem ji jako 4-letou po skončení leasingu. Na Spartaku jsem se vyučil si udělat všechno sám včetně např. výměny přední polonápravy, u ruských aut už méně s pomocí servisních seřízení, ale šlo to ještě. U Xsary samozřejmě jen servis. Jsem s ní zatím spokojený po najetí 70 000 km (celkem 110 000 km) i dlouhých štrek jako Praha-Petrohrad a zpět a pod., preventivně měnil jen rozvodový řemen v cca 80 tis., dále nový zadní díl výfuku a 2x svíčky. Samozřejmě standartní výměny oleje, gum a pod. Je to pohodlné a ve vyšších otáčkách i svižné auto vhodné i na dlouhé cesty s přijatelnou únavou.
Jaký tam máte motor- HDI, či 16V benzín..? díky
Nikdy jsem nechtěl kupovat francouzský auta a 8 let jsem jezdil ve Felicii. Pak přišla rodina a muse jsem koupit větší. Soused pracuje v bazaru ESA a dohodil mi pět let starou Xsaru Picaso 1.6 od nich. Z Citroena jsem měl obavy, ale nakonec mě přesvědčili Jezdím v něm už dva roky, provádím standartní údržbu a dobrý
Myslíte, že novináři někdy přestanou STK vydávat za měřítko kvality? Asi ne, co?
No já taky jezdím v ,,Kyselým,, v Xsaře1. a že je dnes už v podstatě 8 letá ?
Zatím jsem s ní na výsost spokojenej