- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten titulek je nějaký divný.Vždyť je to plechová škatulka jako každá jiná,smrdí,dělá kravál a je k ničemu.
Řekl bych, že spíš nuda pokračuje. Na tomto autě není žádný výraznější nápad.
Ale musíš uznat, že je to trochu lepší než nová Fabia combi.
je namalovano spousty ale aby se odhodlal je nekdo vyrabet trochu masoveji, to ne. Proc vsichni vyrabeji stejne krabice ? Vzdyt vyrobni cena se nemuze zase az tak lisit a pri dnesni konkurenci by tohle bylo jiste trefou do cerneho...
Jenze Renault delal takovych aut vic, co treba Safrane biturbo 4x4, clio V6, nebo treba Avantime, ten byl sve studii dost podobny, bohuzel at uz ocekavane nebo nechtene malw prodeje, takze bud vysoka cena, nebo dotace z jineho programu a to si kazda automobilka rozmysli...
s meganem II sem najel asi 70tis km, zadna slava, ze zacatkus sem si nemoh zvyknout ze na pristrojovce porad sviti nejaka vystrazna kontrolka, ale vzhledem k tomu, ze sem nemel cas jezdit do servisu sem si na sebe zvykli a celych 70tis km se nic zavazneho nestalo (az na vymenu asi 5x zarovka a 4x inducka). podeziram renault, ze vystrazny kontrolky rozsveci zamerne, aby servis vydelal. co se tyce jizdnich vlastnosti, nikdy sem u tohodle auta nebyl schopny poznat kdy sem na hranici adheze a kdy jeste ne, kdyz uz to zacalo klouzat, tak sem se daval na modleni, takze jizdni vlastnosti jednoznacny minus.
tak snad ten megan III bude lepsi. me ani tak nevadila ta poruchovost, jako nedefinovatelny jizdni vlastnosti