Diskuze

Tata Nano v Ženevě: jaké je nejlevnější auto světa

Nejlevnější auto světa Tata Nano vyvolalo před několika týdny velké pozdvižení. Miliony Indů díky němu slezou z rozhrkaných motorek a sednou do auta. Výrobce o své převratné novince říká, že je pohodlná a bezpečná, má výkonný motor a nízké emise. Premiérově se představuje Evropě na autosalonu v Ženevě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sinchi

14. 9. 2008 8:49
Každá věc má svého kupce.

A tady o tom autě někteří ví prd a hlásají různé rozumy. Na zimu to stačí a jak začne teplo, hurá na mašinu.

0 0
možnosti

joj

23. 8. 2008 16:11
ja by som to bral hneď

Ja by som to bral hneď! Na chatu to mám 34 km, na jazdu po Bratislave ako stvorené, a keď si predstavím, že za cenu nárazníka a spätných zrkadiel mám nové auto....niet čo riešiť. (Teraz mám auto v servise - predpokladané náklady 180 000,- ;-()  Keby som sa nehambil, hneď kúpim Trabanta! Ale už sme všetci snobi!  

0 0
možnosti

Tata Nano

6. 3. 2008 6:03
Musím však uznat, že interiér je pěknější než ve Fobií!

;-D

0 0
možnosti

anonymous

5. 3. 2008 22:21
zzzima

Nj koukám samý dobrý připomínky ale nikdo se nezamyslel nad tim že indové nemaj tady takový zimy jako my.V tom jet to pak bude jako na motorce s přednim sklem;-D

0 0
možnosti

stowaway

6. 3. 2008 11:02
Re: zzzima

To je jednoduché - koupíte vyhřívanou kombinézu na motorku - bude asi stejně drahá, jak to " auto "...Levnější řešení je pak mantl jako ve Vrchní, prchni...:-)

0 0
možnosti

Jan Gutbayer

5. 3. 2008 21:13
jetiny

Uvědomují si místní velectění diskutéři bádající o tom, že než Nano, lepší "jetá felda", že aby byla jetina, musí být nejdřív nové auto? Jinými slovy... ono těch "feld za pade" v Indii asi moc nebude, co myslíte? Resp. takových, aby nebyly těsně před poločasem rozpadu...

0 0
možnosti

siwi

5. 3. 2008 22:44
Re: jetiny

Souhlas. A taky je třeba si uvědomit, že tohle auto není koncipované pro lidi, kteří se mohou rozhodovat mezi jetou feldou nebo něčím jiným. Je myšleno pro indický trh, kde lidé moc na vybranou nemají. Hodnotit tohle auto z pozice bohatého Evropana je prostě nesmysl.

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

5. 3. 2008 20:03
No co .. začínal jsem na trabantu, o moc jinší to nebude.

tak se ke stáru, tak za 20-30let zase vrátím ke kořenům.

0 0
možnosti

re

5. 3. 2008 18:56
auto

Není to škaredé, jen by to chtělo trochu větší kola a to nejen z estetického důvodu. záleží na motorech a taky na síti prodejen...komu stačí auto na přejetí do druhé vesnice nebo z bytu do obchodu tak si myslím že to stačit bude.

0 0
možnosti

rudastraka

5. 3. 2008 17:28
20 roku

jeste pred 20 rokama sme jezdili v podobnych plechovkach. a to patrime mezi stastnou bohatou miliardu lidi

0 0
možnosti

Homer

5. 3. 2008 16:34
Krabice na kolečkách

Dost mi to připomíná ta francouzská autíčka pro náctiletý, co mají řidičák AM.

0 0
možnosti
LN

Hrochomut

5. 3. 2008 16:33
Povýšenci

lidi, kteří toto vozítko kritizují s tím, že je na nic zjevně vůbec neznají situaci v Indii a vůbec neumějí uvažovat z pozice člověka, který má opravdu málo peněz.. Myslím, že za koncovou cenu pod 50 tisíc toho o mnoho víc dokázat nelze.. A názory typu "koupit si ojetou Felinu mi vyjde líp".. no nevím, asi nepřemýšlíte nad tím, že ta Felina už má třeba 12-15 let za sebou. O to se mi jednak zkracuje doba, po kterou to můžu používat, než se to "rozsype", za druhé se dá předpokládat častější servis, pže životnost jednotlivých dílů v tomto stáří pomalu ale jistě končí a taky sou neporovnatelně vyšší provozní náklady, než u auta s motorem z motorky.. Kdyby takové ojetiny byly pro běžné Indy tak dostupné, jak někdo tvrdí, už by je dávno měli..

0 0
možnosti

j.t.d.

6. 3. 2008 12:01
Re: Povýšenci

Jak píšu - stará auta se v Indii z ekologických důvodů provozovat nesmí.

Proto tolik potřebují levná nová auta.

0 0
možnosti