- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tahám lodě za Citroenem BX na jednonápravovém přívěsu. Musí se s tím fakt pomalu, jinak se to rozkmitá a je po prči. Už jsem i blbě odhadnul těžiště a na pomalém sjezdu v cca 30 km/h jel vlek po 1 kole. Takže se přeskládávalo. Jediná nehoda za ty roky (asi) souvisela s technickým stavem přípojky na kouli (oje). A klasicky se stavem vozovky. V Břeclavi v noci jsem najel před křižovatkou v cca 20 km/h na neviditelný asfaltový hrbol (výduť) a to katapultovalo vlek tak, že se oj vyrvala z koule a špičky lodí projely zadním oknem do auta. Skončily 20 cm za opěrkami zadních sedadel. Štěstíčko. U správy silnic jsme nevyreklamovali nic, policajti to odmítli řešit a odjeli. Férově mi ale na druhou stranu nedali pokutu za nepřiměřenou rychlost stavu a povaze vozovky (asi bych se dopustil současně útoku na veřejného činitele). Oprava auta 9 litrů a nová oj přívěsdu k tomu.
kolem pul seste na D1 kousek za Prahou smerem na Brno. Jel tak 70km/h a ten podvalnik za nim lital zhruba doleva a doprava. S kamosem jsem si rikal ze to urcite nedoveze. Ne ze bych mu to pral, ta auta vypadala super.
omluva: podvalnik za nim lital zhruba metr doleva/doprava
jestli na to ten frajer v teréňáku vůbec měl papíry - za a) na přívěs (B+E) zřejmě těžší než 750 kg a ža by to celé nevážilo dohromady víc jak 3,5 tuny se dá taky docela slušně pochybovat.... takže k tomu i "Céčko"...
Tohle je osobák s vlekem= B+E ,C+E je náklaďák s vlekem.
Není to ta Shellka v tom údolí, kde to shora každej pořádně pustí? A on jel padesát, jo? A teď ještě tu o poctivém poslanci
A ještě navíc pokud nejedeš stále pod plynem tak brzdit auto s vlekem běžnou brzdou je jako brzdit nohou podrážkou vystrčenou ze dveří auta.
Ale kdepak, určitě byl schopen vyvinout rychlost vyšší, jen přizpůsobil rychlost stavu a povaze vozovky. Lidi už by se měli nějakým způsobem dát dohromady a požadovat na státu náhradu za škody tímto stavem způsobené...
veze si takovy poklady a kalí to po dálnici. 50 Km/h.... kdyby jel takle pomalu, tak se v zivote nedostane za ty svodidla. No dobre mu tak.
Nebyl bych až tak tvrdý v odsudku, mám s přívěsy něco najeto a to by se jeden divil (přestože měl z fyziky jedničku), co takový přenos síly po páce kombinovaný s vahou a setrvačností dokáže. Pak jsou z toho ta legrační videa na youtube (pokud to autor přežil).
..kamery a radary na každou mýtnou bránu...z pokut se postaví nová cesta...
2 auta + 3 motorky za Pajerem? To je jako vtip? Obávám se že i s brzděným přívěsem tak o půl tuny přešvihl povolenou hmotnost přívěsu, o síle na závěsu nemluvě.
Chtěl ušetřit za druhou cestu, takže má vyděláno.
Oprava, podle oken je to Discovery. Povolená celková hmotnost brzděného přívěsu 3500 kilo. Ta vezená auta mají každé cca 1200 až 1400 kilo, 3 motorky dohromady můžou mít tak 750, tenhle přívěs bude kolem půl tuny. Sakumprdum to přešvihl o 1/4 tuny minimálně.
Řidič převýšil rychlost vozidla podle stavu komunikace, vozidla a jeho schopnostem. A je to, řidiči, jsi podle zákona vinen.
Ale rychlost 50km/h na suchou dálnici, to je rychlé? Za co platíme známky a další poplatky za dopravu? Skutečný důvod je jasný: katastrofální stav hlavní české komunikace D1. A stát největší lupič vybírá daně a nic pro občany řidiče nedělá. Prý peníze nejsou. Během 10 minut každý ekonom najde v rozpočtu státu obrovské zdroje: např. státní režie, armáda, dráhy, atd. atd. Příští rok budou další vyšší poplatky za dopravu a stát už po sté sdělí: teď budeme mít na opravy a staby silnic a jde se dál. Světový rekord ČR -náklady na 1 km nové dálnice také o tomto stavu vypovídá.