Diskuze
Co se kazí na toyotách? Nic
Děkujeme za pochopení.
hafo
jo
každej správnej teroristickej technikal je postavenej na toyotě, to je další důkaz ,že je nejspolehlivější. Toyoty vládnou jak iráckým či afgánským pouštím tak třeba mongolským stepím.
Fitipaldi
Statistika
Je zvláštní, kolik emocí tento článek vyvolal. Člověk by řekl , že se tu málem poperou. Pořád se jedná o kus plechu na 4 kolech a motorem. Jednoduše řečeno, statisticky jsou na tom Japonci lépe, než zbytek světa. To asi bude pravda. Osobně jsem ochutnal celou řadu aut. Mezi nimi i Corolla, už má v tvrdých podmínkách za sebou 4 roky. Mám však i 15 let starého Seata a rád se k němu vracím, protože je to také dobré auto. Problémem jsou servisy a v nich lidi, co s kulturou a chováním a přístupem k lidem jsou jaksi pozadu. Proto třeba značkový servis pro Seat jsem vyškrtl ze seznamu možností. Japonské automobilky tlačí na kvalitu, tak i chování v servisech. Díky tomu ovládají dost velkou část trhu. Osobně by se mi líbil víc třeba BMW,Mecedes, Audi, Alfa, atd., ale je tu právě to ........
arrasando
berte tojku
Musím přiznat,že rodiče mají yarise a bez problému a my s přítelem aygo a taky paráda...takže už jen Tojky...a žádnou jinou značku
Zly_Soused
mohu potvrdit
Měl jsem yarise a fakt bez problému, ale stejně furt pokukuju po Alfě ikdyž vím, že mě bude trápit.
Suchohřib
Re: mohu potvrdit
Neblbni s Alfou,stejně by ses vrátil k REJŽI
regazzi
?
Opravil bych nadpis na "Co je zajímavého na toyotách? Nic"...
K1
MAJITELÉ ŠROTU JAKO VW,RENAULT A SPOL ASI ČUMÍ
JAPONCI AUTA PROSTĚ UMÍ, FRANTÍCI UMÍ ZASE VAŘIT:-),TALOŠI FOTBAL:-) A NĚMCI AUTA DŘÍVE TAKY UMĚLI,DNES UMĚJÍ DĚLAT JIŽ JEN PR MARKETING A REKLAMU,DÍKY TOMU ZATÍM PRODÁVAJÍ
zut
pravda
Každý si tady bude hájit povětšinou svoje plechy, které jsou na jeho potřeby a příjmy většinou dostatečné. Ale souhlasím s těmi, kdo tvrdí, že se ten rozdíl u "Japonců" se dá pochopit skutečně až když člověk Japončíkem jezdí, přičemž má již za sebou zkušenosti s ostatníma značkama. Pak pozná, že ani dřívější drobotiny už neřeší...
oslik75
vejfuky
Může mi někdo rozumě vysvětlit, proč všechny vejfuky u Coroll i Avensisů vypadají jako hniloby a jsou prověšený? Chápu to tak, že je tam nějaký volnější uložení výfukového rozvodu, aby se nepoškodil nárazem, ale vypadá to příšerně, naposledy takhle vypadaly žiguly nebo starý octavie...???
drak mrak
Re: vejfuky
Ty seš Fakt oslík a je vidět, že jsi v živětě neměl Toyotu. Konkretně výfuky u těchto aut mají životnost průměrně nad 10 let, ne zřídka i 15....
lhf
Vlastní zkušenost
Pokud kdokoliv nevyzkoušel několik značek, a nejlépe i různých modelů, tězko pak může poznat ten rozdíl. Vtip je v tom, že rčení J na konec je odůvodněné tím, že střídání značek vozů u nás skutečně končí na 99% nákupem Japonce, protože pak člověk skutečně pozná ten rozdíl. Taky jsem už dospěl
Speedy
Když
si toyoty kupují důchodci, tak je jasný, že ty káry nebudou tak zrasovaný jak nějaký gétéíčka po mladejch borcích, kteří si spíš než kvalitní servis koupí větší a širší gumy. Prostě to je statistika vo ničom.....
Suchohřib
Re: Když
Pokud nejsem úplně blbej,tak si většina důchodců kupuje Fabie,Logany,Thalie a jiné smetí.A pokud jezdí v Toyotě,tak to bude asi chytrej důchodce,ale těch moc není.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč