- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co takhle novy mercury mariner hybrid za 500tis....pro ministerstvo asi moc levne. Ale za to by se povozili v SUV :-)
Nebo toyota prius hybrid jiz od 390tis...
mel jsem onehdy toto auto pujcene od lexusu na vikend a musim rict, ze svezeni super; netusim teda, jak pisatel tohoto clanku dosahl uvadene spotreby, to se me rozhodne nepodarilo a jezdil jsem spis za 12-15l/km. sportovni rezim prima, ale jet 200km/h s timhle autem, mel jsem docela strach, protoze se nechovalo uplne adekvatne a rychlost byla velmi citit a to pri srovani s pitomym superbem, kde clovek jede 200km/h a neciti to, velmi velmi zvlastni.
dalsi kapitola je kufr, kterej je fakt malinkej a prostor na zadnich sedackach nula, kdyz ridi nekdo nad 180cm, velmi nepohodle, schvalne jsem si to vzadu sam vyzkousel a trpel jsem. pro rodinu auto na nic, pro dva lidi, prima, ale to si za cenu cca 2.1mil czk, kolik ten muj testovany stal, poridim neco skutecne sportovniho.
...to by byla úspora pro státní rozpočet! Škoda, že nejsem v důchodu, abych mohl věnovat čas přiblblým výpočtům.
Po tomhle článku jsem přesvědčen, že kdyby si Bursík koupil "obyčejný" Superb a sečetlo se kolik s tím vozem najezdí a projezdí, popisovaný Lezus to projede na celé čáře!
A ekologie? Chacha:
- spotřeba PRAKTICKY 9l/100km ??,
- 86 gramů CO2 na kilometr jízdy, zatímco pouze čtyřválcový dvoulitr Škody Superb o 20 více - no to je ale rozdíl
- zadej nacpaný kilogramy nikl-metal-hydridových baterií - haha, jak je vyrobili a jak je zlikvidují?? Určitě hrozně ekologicky.
- jízdní vlastnosti - váha 2,5 tuny - zešileli.
Cesta Praha- Mnichov a zpět s častým využíváním potenciálu tj. i 250/hod. - konečná spotřeba 12,5l. Tj. cca o 5 litrů méně než by byla spotřeba s benz. limuzínou této třídy a výkonu.Jinak maxim. výkon ukazuje display 345koní. Hmotnost vozu je podle výbavy kolem 1940 kg. Uváděný údaj v článku je celková povolená hmotnost, nesmyslné. Skvělý zážitek - ticho a hudba ze sestavy Mark&Lewinson. Na velikost auta není v podélném směru vzadu moc místa - tam si p.ministr moc neužije (pokud není sedadlo před ním volné), kufr velikosti fabie. Jediné co mě trochu zklamalo i na dálnici, byla horší stabilita v zatáčkách při vysoké rychlosti (i při zapnutém sportovním modu podvozku) tam je asi německá konkurence dál. Ta je však primárně vyvinutá pro jejich dálniční limity, Lexus pro americké. Kdybych vybíral auto této třídy, jednoznačnou volbou by byl Lexus, i kvůli vyjímečnosti. S tím souvisí jediný potenciální problém - náklady na odstranění případných závad
Zase jenom spatne info....Kdyz uz si pisalkove konecne prectou jejich informace? Nejsilnejsi z Lexusu je IS F, ktery ma 5 litrovy V8 s vykonem 416 koniku.....Asi se divali na Chevy Corvette
Pře tím jste mšla pravdu, ale tato informace je ZCELA správná IS-F má V8 o objemu 5 litrů a výkon 416 hp
Takze aby jste se nehadali....
292-hp, 3.5-liter V-6 (gasoline hybrid) ...
340 -hp(Total System)
lexus GS 450h nema 496hp jak pise autor, nýbrž koní 339. nejak se vam spletly ekologicky a konvencni motory
Oficiální internetové stránky Lexusu deklamují hodnotu 496
aby si mohl ukájet své eko-ego ....