- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
špatné auto to určitě není, ALE, taky tam psali, že něco už je narušené, nevím přesně co a bude nutná brzká výměna. Takže 100 tisíc téměř bezchybných, ale teprve teď se to všechno začne srá... Jen doufám, že to nebudou velké náklady. Až na ten motor Oktávka dobrý, jinak všechno ostatní (fabia, roomster i superb zezadu)totální hnus Jinak škodovce fandím a doufám, že za 7 let se vytáhne mnohem víc co se designu týče.
tak nevím, proč je ten motor tak rozšířenej, když je to takovej s.h.i.t ....
teď jsem nedávno viděl v Autosalónu na Primě, že to dávaj i do nových Lancerů.
No - halt asi nečtou názory odporníků z diskuzí
a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl
V mojí O mám 1,4 benzín a jsem hrdý na to, že ten motor je stejný jako v Octávce mýho dědečka. Jen nám to doba vylepšila o elektroniku a vstřiky. Vivat Škoda.
Opět klasika.... Škodovky v naftě jsou nejvíc nejlepší na celém světě, nic se na nich nekazí, žerou max. 2,8 litrů nafty a každejch 5.000km jen 1,5 litru oleje. A navíc nejsou vůbec drahý a zloděje netáhnout. Škoda jen, že je to všechno 25 let stará technologie s výjimkou pozinku karoserie.
a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl.
Mám dvě, fabku a oktávku, jsem nadmíru spokojen. Bez závad. O měla pouze ve 120 t.km měněnu váhu.
ale titulek článku "Octavia po 100 000 km: bez závad" a nakonci se dočteme, že závad bylo pět - páni redaktoři, stále nic neseplo? Idnes = nejserioznější server na českém netu? Já jen že titulek by pasoval spíš na Blesk.
Jinak nejsem příznivcem škodovek ani trochu (zkušenosti s fábiemi i s oktávkami), nicméně klobouk dolů za takové výsledky - i když testovat jen dva roky stará auta nic moc vypovídat o kvalitě nemusí, tak to, že O II skončila na prvním místě je skutečně výborný (a popravdě nečekaný) výsledek.
tak jak to tak ctu ve 27t vaha vzduchu - to skoda dava schvalne smejdy, protoze kdyby tam dala spolehlivy od jinych vyrobvcu nebyly by kseftiky sprazeny s BOSH :) meneny turba? hmm...ja mam na bmw kolem 250t a turbo, spojka, vstriky puvodni. vahu vzduchu sem menil ve 180t. bmw koupeno ojete, meneny ramena, desticky, kotouce. tlumice stale ok. nevim jesi predchoi majitel menil, ale rekl bych ze ne. takze kde je ta kvalita?
kazdopadne stare 1.9tdi bylo spolehlive a jelo a nezralo. to je neoddiskutovatelny. jako skode fandim, ale s vybavou a cenou ojetin se rozhodne nevyplati sahat po skode. a nove rs? taky bida...muj motor je 7let stary a jede lip, nez nove rs :) vysmech vyvoji...a sptreba? jezdim dlohodobe za 7.8l na 3litr parada a jizdi vlastnosti u 7let stareho auta stale lepsi nez vetsina vozu. radsi ojete bmw, nez novou octavii.
Ty mas najeto 250tis. a nemenil jsi tlumice? Tebe bych nechtel mit za zady az budu muset intenzivne brzdit...
nové auto má po 2 letech, ve kterých najelo 100 000 km v pořádku lak i plasty - no to teda čumim
No to bys měl, protože oni tak testují VŠECHNY jimy uváděné vozy a zjevně mnohé takto nedopadají. Nebo si snad myslíš, že tu porovnávaj 2 roky starou oktávku s 15 let starým renaultem?
tleskám. I když můžou mít kliku, že šlo o dobrý kus (jako u každé značky) a článku jaksi není napsáno, jaký test to vlastně byl - po čem jezdili, styl jízdy atd. Taky by mi zajímalo jak by na tom byl tolik oblíbený turbochrocht 1.9TDI. testovali (mnou preferovaný) benzín.
Kdyby měla u nás škodovka poněkud příznivější cenovou politiku, šel bych do ní. Ttakhle jezdím konkurencí, která je podobně spolehlivá a jsem také spokojený.
Pouzivaji to v beznem provozu jako sluzebni auto pokud vim. A nemci se s tim moc nemazou, ti zrovna auto nesetri.