- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Autor článku píše, že u Mercedesu dochází k závadám na hydr. napínáku rozvodového řetězu. Nikdo zatím nenapsal jestli s tím má nějakou zkušenost. Je nutné ho po 300 tkm vyměnit? Tlak oleje - píše, že má být hodnota 3 bary při provozní teplotě. Ale v jakém režimu? Ve volnoběhu snad ne. Běžně literatura (Reparatur Enleitung) uvádí hodnoty 0,5 baru min ve volnoběhu a 3 bary min při 3000 ot. .
Tady nemá cenu nic takovýho řešit. Doporučuju mercedes-classic.cz, o medvídcích někteří uživatelé ví snad všechno
a nemužu si vubec stěžovat:) už z nazvu je to lidové vozítko... težko se mi z toho prostoru přesedává do firemní oktávky:)
ktere generace porovnavas? Soucasny passat a minulou octavii?
Jinak minuly pasat je asi tak prostorny jak soucasny golf a v tom novem jsem se taky citil celkem stisnene.
Samozrejme bych takovou sebevrazdu, v podobe podobne koupe, nikdy nespachal, ale v tehle skupince jasne na pohled vycniva Jaguar!! Ten zbytek je tak pro cikanske barony
Drobny problem je v tom, ze ten "vycnivajici" Jaguar je prave nejvetsi "sebevrazda" ve zminovanem seznamu. Je to auto ze zeme, ktera neumi udelat poradne auto, ci-li velka pravdepodobnost zavaznych zavad a navic se na to moc nesezenou dily alternativnimi metodami.
To zas podle Vašeho návodu bude Těch 20letejch mrtvých.
Za 300 šlupek bych dal přednost radši něčemu podstatně novějšímu, klidně i o 2 třídy níž....Auta o kterejch tu píšou maj několik zásadních nevýhod: Drahej servis a díly, žerou jako kráva, drahý povinný ručení. Chápu že se najdou lidi, který by po podobnejch autech skočili, ale ty řadim do kategorie zoufalců...
Drahý servis a díly? To už dávno neplatí. Že žerou, Škoda Cikánster si bere po dálnici 10l. Bratrova 10 let stará Audina 2,8 si bere 8l. A povinné ručení, kdo hledá najde hlavně né ČP nebo Kooperativa A ten komfort k nezaplacení.
Neboť cenová politika výrobce je taková, že originální díly jsou (s ohledem na kategorii auta) poměrně levné, a dokonce v některých případech je druhovýroba i dražší. Důvodem je snaha, aby motoristé používali jen kvalitní díly, a tím podporovali pověst o spolehlivosti značky M-B. Naproti tomu ceny za servisní úkony jsou neúměrně vysoké...