Diskuze

Kupujeme ojetinu: jak „za babku" ohromit sousedy

Jsme sice národem škodovkářů, ale přesto se mezi námi najdou i ti, kteří za našetřených 300 000 korun neskočí do fabie TDI, co "táhne neuvěřitelně od spodu" a baští skvělých 5 až 6 litrů nafty na 100 km, ale do něčeho většího. Trh ojetin totiž za danou částku nabízí téměř neomezené možnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

pavlucha

15. 4. 2008 8:21
Závady Mercedes

Autor článku píše, že u Mercedesu dochází k závadám na hydr. napínáku rozvodového řetězu. Nikdo zatím nenapsal jestli s tím má nějakou zkušenost. Je nutné ho po 300 tkm vyměnit? Tlak oleje - píše, že má být hodnota 3 bary při provozní teplotě. Ale v jakém režimu? Ve volnoběhu snad ne. Běžně literatura (Reparatur Enleitung) uvádí hodnoty 0,5 baru min ve volnoběhu a 3 bary min při 3000 ot. .   

0 0
možnosti

tygr.karlos

16. 4. 2008 15:29
Re: Závady Mercedes

Tady nemá cenu nic takovýho řešit. Doporučuju mercedes-classic.cz, o medvídcích někteří uživatelé ví snad všechno;-)

0 0
možnosti
BC

belgian chocolate,

11. 4. 2008 18:19
Já jezdím taxíkem

0 0
možnosti

Mia

11. 4. 2008 11:50
uuh

vzdyt to jsou auta pro paprdy:-)

0 0
možnosti

moopy2

11. 4. 2008 10:22
sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

a nemužu si vubec stěžovat:) už z nazvu je to lidové vozítko... težko se mi z toho prostoru přesedává do firemní oktávky:)

0 0
možnosti
JS

cernobila_televize

12. 4. 2008 13:10
Re: sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

ktere generace porovnavas? Soucasny passat a minulou octavii?

Jinak minuly pasat je asi tak prostorny jak soucasny golf a v tom novem jsem se taky citil celkem stisnene.

0 0
možnosti
PH

Hrustic

10. 4. 2008 22:39
Vyber

Samozrejme bych takovou sebevrazdu, v podobe podobne koupe, nikdy nespachal, ale v tehle skupince jasne na pohled vycniva Jaguar!! Ten zbytek je tak pro cikanske barony :-P

0 0
možnosti

Ne

11. 4. 2008 8:30
Re: Vyber

Drobny problem je v tom, ze ten "vycnivajici" Jaguar je prave nejvetsi "sebevrazda" ve zminovanem seznamu. ;-D Je to auto ze zeme, ktera neumi udelat poradne auto, ci-li velka pravdepodobnost zavaznych zavad a navic se na to moc nesezenou dily alternativnimi metodami.

0 0
možnosti
Z

zdehrazd

10. 4. 2008 22:33
Super!!!

To zas podle Vašeho návodu bude Těch 20letejch mrtvých.

0 0
možnosti

dudas1

10. 4. 2008 21:30
Ne

Raději nebrat..

0 0
možnosti
K

kubíkjansů

10. 4. 2008 21:23
mno

Za 300 šlupek bych dal přednost radši něčemu podstatně novějšímu, klidně i o 2 třídy níž....Auta o kterejch tu píšou maj několik zásadních nevýhod: Drahej servis a díly, žerou jako kráva, drahý povinný ručení. Chápu že se najdou lidi, který by po podobnejch autech skočili, ale ty řadim do kategorie zoufalců...

0 0
možnosti

Jacek

10. 4. 2008 21:32
Re: mno

Drahý servis a díly? To už dávno neplatí. Že žerou, Škoda Cikánster si bere po dálnici 10l. Bratrova 10 let stará Audina  2,8 si bere 8l. A povinné ručení, kdo hledá najde hlavně né ČP nebo Kooperativa R^ A ten komfort k nezaplacení.

0 0
možnosti

Jintaj

10. 4. 2008 21:23
Na Mercedes nemá cenu kupovat díly z druhovýroby

Neboť cenová politika výrobce je taková, že originální díly jsou (s ohledem na kategorii auta) poměrně levné, a dokonce v některých případech je druhovýroba i dražší. Důvodem je snaha, aby motoristé používali jen kvalitní díly, a tím podporovali pověst o spolehlivosti značky M-B. Naproti tomu ceny za servisní úkony jsou neúměrně vysoké...

0 0
možnosti

Cenzor

10. 4. 2008 21:03
Nepojízdný vraky

:-P

0 0
možnosti