- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mám benzínové Legaxy 2.0, spotřeba 9,5 mi připadá adekvátní. Jen by to chtělo šestý rychlostní stupeň, větší nádrž a delší servisní interval než 15.000 km. Chápu, že servisní prohlídka je pro majitele jediný důvod návštěvy servisu, ale přesto, když tam jedete 4x ročně...diesel jsem ještě nezkusil, určitě bude zajímavá v traktůrku Tribeca.
na 5ku to jede jak drak, pokud chceš diesela se 6ti kvaltem, kup si pašíka, VW budou rádi a budeš jeden z posledních kdo si jiného diesela než subaru koupí :)
jinak na pašíkovi ve 150PS dieselu je fajn že má 6ku, ale tu po rozjezdu ji tam musíš nacpat velice rzchle protože ten motor po 2500 až 3000 ot. vůbec netáhne, takže se po každém rozjezdu uřadíš k smrti
koukam retezove rozvody a vstrikovaci cerpadlo integrovane do litiny koukam to se bude asi dobře zpravovat rozdělat pul motoru kvuli čerpadlu. Nebo 2 hlavy motoru 2 vačkové hřídele a jednoduchý řetěz ani ne dvojitý. Myslím že ten motor má pěkné parametry a podařilo se jim ho asi pekne vyvazit ale za jakou cenu? co kdyz se to potka to jsou 2 vackove hridele nebo co kdyz budou praskat hlavy nebo cokoliv vse se musi delat 2x a pristup k cerpadlu taky není slavný.
za 1. se ten motor nerobije jako u škodovky po pár km a
2. za 10 000 Kč jendorázového pojištění máš u Allianz rozšíření záruky na subaru na 5 let
tak mi řekni co chceš v jakém horizontu rozebírat doma na koleni a jaké díly chceš kupovat, když za tak směšnou částku máš all inclusive :)
ten motor jsme projeli a je FENOMENÁLNÍ jak zátahem, tak kultivovaností chodu, spotřebou, a to auto ... nemá chybu
to je přesně to co potřebujeme, silný úsporný bezpečný auto s trvalým náhonem na 4 kola, vynikající vnitřní výbavou a spolehlivostí
nádherně sedí, výborně vypadá, hlavně model legacy s xenonama a volitelnou tuningovou maskou STi atd atd atd
svět už nikdy nebude takovej jako před projížďkou tímhle nafťákem
Subarista (t.č. ještě benzíňák)
Není v tom článku trošku blbost? 180MPa? motor 2,7 HDI CR 1,6MP a ja mam na 2LHDI Xantii 1,2MPa bmw 3litr comonrail v 530d ma myslim 2MPa a to už je extrém a pokud se nemýlím tak s takovým vstřikovacím tlakem 180MPa by to mělo jezdit tak za pullitru nafty na 1000km ne? ted jsem se dival na 12,5 litr V8 od Mannu ktery ma kroutak 2500N/M a ten ma vstrikovaci tlaky 3,5MPa to je zatím největší hodnota kterou jsem videl
The new Boxer Diesel uses an advanced 180 MPa (1,800 bar) common-rail
fuel-injection system.
Jel jsem minulý týden Bucharovou ulicí směrem k D5 a vidím ve stoupání oblaka mohutného kouře, myslel jsem, že tam hoří auto a ono se tam ploužilo Legacy od Freye v světlé metalíze, polepené reklamními potisky jako first boxer diesel atd. Uvnitř evidentně zaskočený zaměstnanec s klientem. Tak nevím, zda nakonec koupil...
...papírově není žádný zázrak. Dnes spíše jen průměr. A ve spojení s "dlouhým" pětikvaltem to asi nebude žádný "superzážitek z jízdy". Proto poněkud nechápu ten nadšený tón as superlativy autora článku.
Ale je to u subaru první naftový pokus tak uvidíme co bude třeba za 5 let.... Jinak Subaru mě nikdy neoslovovalo ani nevadilo...
Co to pořád máte s bumbrlíčkem,v únoru 2006 jsem koupil nové Legacy combi 2.0 a doteď mám spotřebu pod 9l,tedy úplně stejnou jako moji kamarádi s 2WD auty téže třídy a objemu motoru......
Subaru ma vetsi spotrebu nez nejake 2WD a vase zkusenost to nijak nepopira. Staly pohon na vsechny 4 je skvela vec, ale neco to na benzinu stoji.
Se zvedavosti jsem precetl cely clanek, jakou ma motor spotrebu, kdyz mu moc chutna podle titulku.
Pane Frantisku, 15 litru to by bylo zklamani, ale 7,5 u nezajeteho motoru ?
On to nemyslel tak, jako ze ma vysokou spotrebu, ale tak, jako ze s tim to auticko dobre frci.
Je to spatne. Subaru ma mit benzinovy motor. Mam starsi Imprezu STI a vim, co je to benzin. A pro rypalky: denne ridim sluzebniho Passata TDI.