Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Volkswageny budou možná opět jezdit i po dvou kolech

Dočkáme se motorek Volkswagen? Základem této spekulace je fakt, že předseda dozorčí rady Volkswagenu Ferdinand Piech se na téma motocykly rozpovídal v interview pro magazín Stern.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

smog

12. 5. 2008 17:46
motorky vw

a prečo nekupiť naspäť toho wanderera, teda vlastne jawu?

0 0
možnosti

PetaP

25. 4. 2008 15:31
dobrá rada

volcvágn by to měl radši celé zabalit, jít totálně od válu a výrobu jakýchkoli vozidel přenechat těm, co to umí líp ;-)

0 0
možnosti
D

Dr.Ozd

24. 4. 2008 17:21
Když si představím,

že mám na nádrži mé motorky nápis Volkswagen,tak to se radši pojedu projet na kole.Neztrapním se a ještě si někde cestou u rybníka můžu dát pivo.;-D

0 0
možnosti

Bee

24. 4. 2008 15:47
motorky VW

A motor budou mít osvědčený řadový tříválec HTP 1200 cm3:-)

0 0
možnosti

vita

24. 4. 2008 11:32
co by kupovali?

vždyť vlastní značku Laurin Klement a rovnou můžou navázat na poslední model co je vystavenej v Bolce v muzeu

0 0
možnosti

Ferda Ant

24. 4. 2008 10:48
Motorky ať nechají být...

Motorky ať nechají dělat odborníky s tradicí a pokud možno ať se ani nesnaží nějakého výrobce převzít a "radit mu". :-)

0 0
možnosti
AN

dodo-dodo

24. 4. 2008 8:18
ducati?

tyto nadherne italske stroje maji obrovske stesti, ze jejich materskou zakladnu nekoupila tato nemecka znacka

to by to dopadlo;-(

hnusne patvary a mozna dostanete i druhe kolo v zakladu;-D

0 0
možnosti

qwas

24. 4. 2008 6:17
blé

At koupí kohokoliv - stejně z toho nakonec budou oteklé beztvaré hrůzy s motorem TDI :-©

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...