- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zdravím všechny majitele almer.Moje je z roku 2002,taky 1.5 a jsem maximálně spokojen.najeto mám 165000 km .V žádným příspěvku jsem ale nečetl ještě jednu důležitou věc,a to výbornou životnost a kvalitu veškerých částí podvozku.Já neměnil kromě destíček po 75tis. a kotoučů ve 150tis. nic!A vypadá to že na podvozek do 200 tis.nešáhnu!Co by za to majitelé francouzů dali...
Ke spotřebě oleje: do 120tis. co jsem nalil,to jsem vylil!Teď dolívám 1 litr/15tis (Castrol magnatec 5w40).Olejová vana naprosto suchá,takže je to čistě spotřeba.Co se týče chlazení,ta moje se od ideální teploty ani nehne.Zima,léto,kolony nic!
Ale abych jen nechválil:postupně se zhoršující synchronizace,ale nic dramatickýho,opravdu hůř odhlučněnej podvozek(moravskou část D1 radši nejet).Koroze bohužel taky (závěs dveří u řidiče,v motorovým prostoru i jinde),taky je línější,ale to je daný taky váhou (1220kg).Žárovky co 15tis.Nejlepší jsou,aspoň podle mě osramy.
Proč almeru?Hlavně spolehlivst a vysoká životnost!
Mal som dve Xantie (1,9D a 2,9i Activu). Predné doštičky menené pri 110.000 km, zadné 150.000 km, kotúče pri 180.000 km. Teraz mám C5 a 135.000km. Predné doštičky menené pri 100.000 km, zadné ešte nemenené, kotúče veľmi málo opotrebované, do 200 určite vydržia. Na Active som menil olej raz za 30.000km a od výmeny do výmeny nedolieval ani kvapku oleja. Roztrieskal som ju keď mala 7 rokov a 270.000km. Žiadna hrdza. Čo by majitelia nissanov dali za takéto vlastnosti, spoľahlivosť a životnosť.
Za almeru 2002 bych dal maximálně 150tis, za 180tis si radši koupím pěknou oktávku
Mam almeru sedan rok vyroby 2001, 196000 km, prvy majitel. Pri 130000 km meneny rozvodovy retaz (predtym snimace a spusta inych veci) - motor proste cukal a nemal vykon: 22000 Kc. Teraz sa uz druhy rok v lete prehrieva a unik oleja je velmi velky (od 180 000 km som ja dolieval 1l a teraz pri prehliadke na 195000 km v servisu este 1.2l). Olej sa nemenil, bude sa totiz prevlozkovavat za cca 17000 Kc. Korozia sa prejavila uz po pol roku na vnutornej casti kufru a u pantov lavych dveri (odstraneno v zaruke), korozia na stlpku lavych dveri sa objavila bohuzial uz po zaruke. Servisovane pravidelne v znackovom servise.
Pokles na rebrickoch TUV plne potvrdzuje podstatne horsiu kvalitu oproti modelu N15 Podvozok je velmi zle odhlucneny pri narazoch kamienkov a navyse su strasne narazy od tlmicov pri prejazde diery.
Plusy: riadenie, podvozok ako taky, komfort v kabine (slusne radio s
CD, spusta odkl. schraniek, loketne opierky vpredu/vzadu). Motor je
vystihnuty v clanku presne, jazdim za 6.2-6.5l, ale ziadny sportak to
nie je. Toz tak
Můj názor na Nissan Almera: kupoval jsem ji r. 2004 (2 roky starou) v Auto ESA. Zatím bez jediných problémů, měnil jsem jen olej a filtry, najeto 160 000 km!!!
Mam ji od roku 2001, koupena nova. Zatim najeto 120000km, bez JEDINE poruchy. Ano, slysel jsem story o spotrebe oleje a drahe oprave, ale bud je to blabol, nebo mam stesti, protoze se me to netyka. Podotykam, ze motor zrovna 2x nesetrim.
klady: Skvely podvozek, pomerne pruzny motor, velika spolehlivost
zapory: nic moc design, hrozna kvalita interieru, praskajici zarovky v potkavackach, nemuzu se poradne seskladat za volant (mam 183cm), ktery neni podelne nastavitelny
heh a kolik vážíš? já mám 182cm a nemám nejmenší problém se za volant poskládat a to nejsu ani z tech nejštíhlejších
btw. mě osobně se design Almery (hatchbacku) líbí:) není to tak, s prominutím, nechutně ohleděné jak např. Octavie, Fabie, Passaty, Golfy apd.
Asi jediná věc, která mě na ní trochu zklama, je motor. Mám 1.5 benzín... že je línější, sem věděl ale že až tak... to mě překvapilo
Měl už negdo problém s řízením? Nedávno sem mosel měnit, protože mě z toho tekl olej V Nissanu chtěli za opravu 25 tisíc Nakonec se mě podařilo z vrakáču jedno a s pracou mě to vyšlo na nejakých 3300,- :)
Můj názor je přesně opačný od Kangga. Mám Almeru 1.5 hatchback rv 2003 a bez jediného problému. Pouze mi v rámci záruky měnili přední světlomety i když jsem s nimi neměl žádné problémy. Údajně kvůli konstrukčním problémům nahrazovali za novou sérii. Jinak auto nemělo zatím žádné problémy, díky podvozku sedí v zatáčkách jako přibité. Zavazadelník je oproti stejně staré Fabii podstatně větší 355l proti 260l, tak nechápu povzdech recenzenta v článku. Sedan má jistě na objem větší kufr, ale díky tvaru prakticky nepoužitelný na nic většího.
Jinak vnější vzhled se mi líbí, Almera II má oproti původní verzi mnohem pěknější úpravu světlometů. Vnitřní prostor je opravdu strohý, ale nepovažuju to za zápor. Hluk a vibrace od podvozku jsou oproti Fabii trochu silnější, ale částečně je to dáno větším průměrem kol, Almera má v základu 15" kola, vyšší výbava dokonce 16".
Moje verze byl základní model bez ABS a bez klimy. Motor 1.5 je v pohodě, do základní verze Fabie se montují slabší motory a jízda je díky tou ještě línější.
Dobrý den,
dva kámoši mají Almery - kupovali si je rok po sobě a u obou se jim po cca 4 letech objevil problém se zvýšenou spotřebou oleje a poškozením motoru... V servisu jim řekli, že je to bohužel u Almer běžné-v podstatě konstrukční chyba- a doporučili jim auta co nejdřív prodat a koupit něco jiného... Tak jen jako doplnění těch nesmyslů o téměř technické dokonalosti tohoto modelu...
Toto auto má k dokonalosti velmi daleko. Od tohou jsou auto uplně v jiné cenové relaci. Jednalo se o motory 1.5l nebo 1.8l?
Omlouvám se všm, ale ještě jednu nepřesnost jsem přehlédl. Motor 1.5l má max. kroutící moment 134Nm (115Nm je při výkonu 80kW taková hovadina, že se to snad nedá ani opsat)!!!!