- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
proste naivni chaotove na silnicich. Proc jsou cesi takovi spatni ridici? neni to dano gen-vybavou?
..spíš stupiditou, malým egem a nezkušeností...
pri dojezdu na krizovatku nejde o to jak pomalu dojizdim, protoze obvykle je rychlejsi nemuset zastavit pokud uz ma clovek zazity intervaly zelenych vln na trase, ale jde o pomaly prujezd krizovatkou a NELOGICKE NEAKCELEROVANI ZA KRIZOVATKOU protoze tim se tvori kolona protoze na jeden interval semaforu projede mene vozidel. Takze zpomalova ale ne 400m pred kirzovatkou kdyz je vzdalenost mezi krizovatkami 600m
Taky mam pocit, ze to je narodni sport zdrzovat v krizovatce. Zaradit az ve chvili, kdy se rozjizdi ten prede mnou a pak pooooomalu poustet spojku.
zato neskončí v krevním oběhu
Taky bych rychle jednu destičku vojel. :-)
Je tady asi hodne pametniku. Myslim tim pamatneho filmu o Barbaru Conanovi s Arnostem, jeste nez se stal guvernerem...je tam v zaveru scena, kdy mu ta jeho holka zachrani zivot tim, ze nastrci mec do drahy toho kladiva nebo co...o to tu nejde. Jde o to, ze pritom rika otazku: "Chces zit vecne?" Zivot bude brzo tak mizerny, ze zacit uz ted setrit je nesmysl. Stejne za cca 500 milionu let se nase planeta roztavi ve vyhni umirajiciho Slunce. Myslim, ze je lepsi zivot prozit, nez probat a prosetrit. Umrete vsichni stejne, akorat nekdo uz drive strachy.
Tak to se vám hodí jeden mnohem příhodnější výrok: PO NÁS POTOPA.
ktori jazdit inac ako brzda-plyn nevedia, je to potom tazke. Ja sa snazim primarne vyuzivat dojazd na zaradenom prevodovom stupni a az ked je to skutocne nutne, idem na spojku a brzdu. Okrem setrenia oblozenia brzd sa to prejavuje aj na nizsej spotrebe v meste - 5.3 l. Holt, kazdy sme uz nejaky... Casto to nie je o technike jazdy, ale o vzajomnej ohladuplnosti...
Taky nejezdím stylem brzda-plyn, jenže u škodovek je problém, že zareznou válečky. Co si má pak člověk pomyslet o tom, když v novinách servisman radí: "více brzděte!" ?
Je to problém, brzdy se dělají tak, aby se dalo zastavit na co nejkratší dráze, dejme tomu ze 100 km/h na 30 metrech, ale při běžném provozu a defenzivním stylu jízdy holt tato schopnost zůstává nevyužita a brzdy (alespoň u těch škodovek) zareznou :-(
Rekuperace u elektromobilu je bezkontaktní brzdění, které vrací kinetickou energii vozidla zpět do akumulátorů. V naprosté většině případů to k brzdění stačí. A je po problému.
Kolikrát ještě bude muset stoupnout cena ropy, než lidi začnou myslet?
Zas ejeden, co si mysli, ze materialy na akumulatory jsou nezavadne. Olovo, lithium, nikl, kadmium, kyselina sirova, siricitany, plasty...staci? Radeji prosim ropne derivaty, ty uz zname.
Proč nepoužívat v osobácích retardéry, jako v náklaďákách a autobusech? Je to velmi pohodlné, téměř bezúdržbové a šetří se tím značně brzdové třecí segmenty
Většina řidičů příměstských autobusových linek společnosti Connex (linky řady 300) spoří naftu (pravděpodobně pro vlastní potřebu) zásadně tím, že za zastávkou autobus rozjedou a pokud následuje rovina nebo klesání tak vyřadí a až k následující zastávce doplachtí na neutrál pouze s využitím brzd... To vše s autobusem plným lidí! Např. na trase linek 331 a 333 mezi Dolními Břežanami (zastávka Na kopečku) a asi 5 km vzdálenou zastávkou Ke březině se snad ani jinak nejezdí. Klesání dále pokračuje až k Nemocnici Krč...
mají retardér a to dost účinný, když ho použije naplno, v autobuse všichni lehnete...
Nebrzděte, nemelte mouku, nekuřte, netopte (kromě elektriky z Temelína), nestavte, protože všechny tyhle činnosti a mnoho dalších produkuje prašnost. I pálením plynu vznikají saze, o co menší, o to nebezpečnější. Zapomněli na oděr kovu ve spalovacím prostoru. Je to svinstvo, ale s produkcí částic začalo lidstvo ve chvíli, kdy začalo pálit táborák. Hůř než chodec kvůli brždění je na tom každý hospodský. A ty nápady s většími částicemi v destičkách.... ostatně mně destičky na autě vydržely 8 let, než jsem ho prodával - 20 deka prachu za tři roky je konina. Podle mne jsou kuřáci horší.
"Je to svinstvo, ale s produkcí částic začalo lidstvo ve chvíli, kdy začalo pálit táborák."
Kdyz budu jezdit brzda plyn, ve smyslu plny plyn a naplno na brzdy, tak budu produkovat mene toho prasku z brzd? Myslim tim, kdyz zabrzdim smykem bez ABS... Nebude zadne treni a zadny prasek! Jupí!
A každou chvíli dostaneš prachy od pojišťovny toho blbce za tebou co to neubrzdil