- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V Jihlavě se s tou dopravou moc nezlepšují, jediné co udělali je to, že všude nacpaly malé a zbytečné kruháče. Nepochopím ten co vytelili u nemocnice. Byla tam přehledná bezproblémová křižovatka a nacpou tam kruháč. Ale to je skoro všude. Třeba jak nacpali kruháč místo toho téčka, jak se rovně jede k obchoďákům a doprava na vlakáč. V jihlavě jsem jezdil autoškolu, ještě když tam nebylo po kruháčích ani stopy, tak teď občas žasnu nad tím, jak to zničili..
Jsem z Jihlavy a jezdím tu po Jihlavě denně. Jediný nesmyslný kruháč je na březinkách po rekonstrukci okružní ulice. Jinak jsou dobré. Měl jsi zde jezdit před jejich vybudováním a ve špičce bys z vedlejší nevyjel. Situace a hustota provozu se mění každým rokem. Jihlavě hodně pomůže již dokončovaný obchvat, takže pro dopravu se tu dělá dost. I když vždy jede i více. Raději nezmiňuji křižovatku u dálnice tzv. u Věžiček, kde by měl být kruháč jak vyšitý. Těch smrťáků už tam bylo hodně.
Podle mě to víc než o infrastruktuře vypovídá o zatížení jednotlivých měst. Je jasný, že díry jako Rokycany nebo Nymburk, kde s nadsázkou projede jedno auto za hodinu, budou mít nejnižší nehodovost...
Učí se tam kluci z dopravky, takže si to ve městě asi hlídají
Frantiku, tohle tu nezverejnuj. Vzdyt jsou to naprosto zavadejici udaje a o nicem nevypovidajici.
od okraje melnika do prahy 40min, z jednoho kraje melnika na konec mesta 40min - proste parada
a bude hůř, na dva měsíce se zavírá bezručovka mezi autobusákem a kruhákem u tesca.
to co tam provádějí v pátek a v neděli lufťáci, to člověk žasne. dodnes se nenaučili stopku u cukrovaru a jak jde hlavní silnice u shellky. blinkry taky šetří, hlavně na křižovatkách na pšovce.
Tato statistika vůbec nevypovídá o kvalitě dopravní infrastruktury, jak je v článku uvedeno. Jediné, co to ukazuje, je opravdu čistě statistické údaje Policie. Ty samy o sobě také nevypovídají o kvalitě infrastruktury. Např. nepřizpůsobení jízdy podmínkám je velmi častý důvod, ovšem to by museli řidiči opravdu někde jezdit 10 km/h, protože chybí osvětlení a zároveň chodník, tak srazí tmavě oděného chodce... Zkrátka je to hodně zkreslené a nemělo by se to uvádět takto jednoznačně. Nějakou hodnotu tato data mají, ale rozhodně zdaleka ne takovou, jak o ní pojednává článek...
Dokud budou na Mělníku město řídit takoví ožralové a gambleři jako Neumann a hlavně Koudelka, nic k lepšímu se nezmění.
Nymburku se nedivim, to mesto se neda projet rychleji nez 30km/h. Kazdych 50m prechod pro chodce a uprostred "mesta" most, kde se dve vetsi auta nevyhnou. Navic mestem prochazi jen dve hlavni silnice a ty skoro stoji. To se pak dela statistika.