- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
z roku 94 jsem prodal loni za necelých 40tis., perfektní stav, bez koroze, garážovaný. Hlavně spolehlivý a po STK bez závad. Vyměnil jsem ho za US auto. Akorát že ty provozní náklady a všechno co se servisu týče a pod. mám teď asi 10x dražší ;o) Doporučuju v těch Favoritech a Felíciích jezdit dokud budou sloužit :))
Noveho Favorita jsem kupoval 1990. Jeli jsme s nim po revoluci poprve do Italie. Po osmi letech jsem ho prodal v AUTO ESA a za nej jsem koupil dva roky starou Feldu. Jezdili jsme s ni kazdy rok do Chorvatska a drzela. Pred 3 lety jsme ji v Auto ESA vymenili za rok starou Fabii 1,9 tdi a taky v pohode. Na vsechny škodovky je spoleh
Až si bude za 4-5 let měnit pan Motouz svou Fabii 1,9 tdi měnit za rok dva starou novou Fabii (případně jejího nástupce), hádejte, kde to bude?
jedině pikup, jezdilo nas v nem 11, 2 vpredu a 9 v budce,vikend co vikend po zábavách. nejhorší byly železniční přejezdy, to svitil do nebe a vyfuk dřel o koleje. Jako firemní vůz nesmrtelný, i když nyní pouze jako nahradní vůz do rychlosti 60kmh a menši naklad jinak se rozsypae
Na Favoritu jsem jako 18lety mladik zacinal a dodnes na nej vzpominam s laskou. Projel se mnou skoro celou Evropu a kdyz jsem ho prodaval, byl uz znacne shnily a nalitano mel pres 200 000km. Problemy s nim nikdy nebyly, nahradni dily na vrakaci byly (a jsou) za hubicku, opravi ho kazdej doma v garazi. Jednoducha konstrukce, nema se co pokazit. Pritom jizdni vlastnosti slusne, prostor taky, bez problemu jsem tam s pritelkyni nacpal dve horska kola a kupu bagaze. Z kopce na tachaci 160... :) Samozrejme pohodli, komfort, bezpecnost - to vse je na dnesni dobu automobilovy pravek. Ale jako prvni auto na vyjezdeni treba do Prahy myslim docela idealni.
Mám v plánu jako první auto koupit právě Felicii 1,6 kombi po faceliftu (s novou maskou chladiče). Jaké máte s tímto autem zkušenosti co do spolehlivosti? Když pozoruju venkovní stav těch aut, tak to vypadá, že lak a antikorozní ochrana je na slušné úrovni. Ale co zbytek auta?
jo jo, taky jsem začínal ve jako študák ve fáčku, teda spíš první auto v mém vlastnictví bylo fáčko.Začínal jsem na tátově š105l, proti tomu byl fávo vrchol techniky, neslyšel jsem motor Kdyby mi tramvaj nevzala dveře, třeba by jako druhý auto do prahy sloužilo i nadále.Nakonec se na něm vyučila i moje budoucí(teď už současná) Bylo to dobrý auto
Vždycky bych rád novej měsíc začal s novým autem, novou manželkou, v novým baráku, s novou milenkou v nový posteli, ale pořád to nějak finančně nevychází