Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Život je krásný: jízda v Maserati GranTurismo

Třesou se mi kolena, mám sucho v krku, ať už mě pustí dovnitř! Ne, nečeká mě setkání s prezidentem ani zkouška z matematiky. Právě jsem dostal klíčky od Maserati GranTurismo. Teď je jen moje! Aspoň na pár hodin.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Narocna

17. 2. 2009 9:54
autor je zaručeně poeta :o))

Nebudu se vyjadřovat k autu, to jistě dostane na kolena každého, kdo má rád rychlá kola. Ovšem ta omáčka kolem... Pisatel je evidentně neznalý "Italského terénu". Žiju v Itálii již několik let a ještě jsem nezažila Itala, který by byť s Pandou uhnul jakémukoli motoristickému skvostu z cesty a ještě k tomu zamával :o)) Mám podezření, že autor ve svém volnu píše romantické povídky. Také bych neřekla, že se v kopcovité krajině prohánějí tato auta o sto šest. I v Itálii žijí na vesnicích především obyčejní lidé a zbohatlíků je tam poskrovnu. A co se týče Italské benevolentní policie(carabiniery) vím také své - vážený pane, "Probuďte se!" Neuvádějte českého čtenáře v omyl! Pokud Vás Italská policie zastaví, ať už ve městě, či mimo, bývá obvykle nekompromisní. Život je sice krásný, ale mám za to, že tenhle článek by měl zavánět spíše technikou, než pohledem na Itálii přes růžové brýle autora.

0 0
možnosti

Nargile

8. 6. 2008 11:58
Závistivci

Koukám, že tady je zase pěkná sebranka ňoumů... hlavně, že Vaše 120ka má technickou.Rv

Sice autům nerozumím, ale ten dizajn je dechberoucí. Gratuluju Vám k pár hodinám zkoušení ;-)

0 0
možnosti

Medvěd E270 CDI

8. 6. 2008 16:36
Re: Závistivci

já bych do té kukaně asi sotva vlezl, pokud vezu víc, než aktovku, tak by nastaly potíže. Takže si z té fajfky zase trochu natáhni, až to zabublá, ale s tím sráčem daleko nedojedeš.

Už určitě ne hospodárně, mám na ty dvě tuny, které pohybuji po silnicích v Česku a Německu spotřebu 5,7 litru nafty na 100 km. Maximálka 220 km/h mi stačí, cestuji zpravidla s 140 km/h. CW 0,30 také není na kombíka špatrné.

Jsem zvědav, jak bude jezdit Maserati nebo Ferrari s 200 tis. km na tachometru, mně do toho už moc nechybí a auto jede, jako na začátku.

0 0
možnosti

Petr

8. 6. 2008 11:20
Život je krásný: jízda v Maserati GranTurismo

K čemu to je ,když se mi tam nic nevejde.Ani nohy si člověk nemůže natáhnout.

0 0
možnosti

Horways

7. 6. 2008 21:36
Kreténi

:-P

0 0
možnosti

Horways

7. 6. 2008 21:37
Kreténi

Nejdřív debilo*vé píšou jak má motor krásnej zvuk a potom do videa daj nějakou sra*čku která se nedá poslouchat a ještě k tomu neni slyšet ten úžasněj motor...:-P Rv

0 0
možnosti

jirka

7. 6. 2008 20:50
jo

tendle bourak + poukaz na tydeni dovolenou na bibione by mel dostat klekhi petra, kauc jakyho svet nevidel, 1:0 , bravo !

0 0
možnosti

thx

7. 6. 2008 19:12
Fabka má Cx taky 0.33

a co má jako bejt ;-D

0 0
možnosti

El Presidente

7. 6. 2008 9:11
....

Právě jsem ho testnul v D. No není špatné R^

0 0
možnosti

Fido74

6. 6. 2008 19:54
???

ve videu trapná hudba a v článku : Nebe se odemyká klasickým klíčkem, žádné startovací karty nebo knoflíky se nekonají. připomíná mi to translatorem řeložene manuál :-© jinak auto moc hezký.

0 0
možnosti

Zlý Soused

6. 6. 2008 19:08
3200

Krásné auto. Promě je ale krásnější 3200 GT s krásnými koncovými světly a 8válcem biturbo. Škoda, že ho dělali jen krátce. A taky škoda, že upustili od vlastních biturbomotorů. Ikdyž samozřejmě nic proti atmosférám  z Maranela.

0 0
možnosti

Kqubi

6. 6. 2008 18:05
Zvuk

Woe..nejdřív v článku, že pouštět rádio je svatokrádež a pak do videa dátě nějakou hrozivou studiovku aby nebylo slyšet nic...Rv

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...