- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik frajerů a frajerek si může dovolit koupit z fleku auto třeba za 0.5 mio, jako housku v krámě ? Většina to stejně kupuje na leasing/úvěr ,s pojištěním povinným/havarijním od fabriky/dealera.
Když je možnost koupit si v hypermarketu vedle rohlíků sekačku na trávu, proč bych si nemohl koupit auto?
nebo např. kvalitní zimní pneu V hypermarketu bych si nikdy sekačku ani auto nekoupil. Jednou jsem se nechal zlákat a koupil CD přehrávač. Tolik obstrukcí a neochoty při reklamaci (nakonec úspěšné) se jen tak nevidí.
"Automobilky se obávají, že by mohla naprostá liberalizace způsobit, že
auta bude prodávat kdokoliv, aniž by měl na patřičné úrovni například
servis."
Nechápu logiku věci: proč by prodejce aut měl mít servis? Copak např. prodejce mobilů musí taky nutně mít servis? Pravdou zůstává, že liberalizací vydělají všichni, kromě výrobců a oficiálních dealerů - prostě jim bude víc vidět do karet (hlavně marže, atd...).
Každopádně auto se nekupuje den co den tak bych to tak dramaticky neviděl. Nakonec každý koupí tam, kde mu dají auto rychleji ale hlavně laciněji. Ofiko dealeři začnou dávat delší záruky, slevy na servis apod... a bud to. A auta ze supermarketů? Začnou čínskými rakvemi které se zařadí do kategorie zboží jako pivo v plastových lahvích.
víš, ono s novým autem také jezdíš na garanční prohlídky, proto musí mít prodejce i servis.
"Auto je svým způsobem zbraň a neměl by ho prodávat a opravovat kdokoliv"
kuchynske noze do specializovanych obchodu a kazdy s evidencnim cislem... nezapomente na pilky, sekerky a hlavne na vidlicky
Však ať ty auta prodává kdokoliv. Když jsou na tom tak malé marže, tak stejně vydělá jen ten, kdo bude mít servis. A bez autorizovaného servisu nebudou držet záruku. Tak o co jde?! Automobilky nám tady věší bulíky ...
Díky přemrštěným cenám, nízké kupní síle obyvatelstva, bude poněkud málo, nebo vůbec žádný zákazník.