Diskuze

Auta za hubičku: co koupíte za dva až pět platů

Jaký vůz vybrat, když na něj máte 45 až 105 tisíc korun? Zkusili jsme vybrat mezi nejprodávanějšími modely.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Honza

1. 6. 2008 10:54
Článek

Většina toho co je napsáno v článku neplatí v realitě. Mezi českými bazarovými vozy nevybírejte, kvůli vysoké oblíbenosti jsou felicie, octavie a fabie předražené, jejich kvalita nedosahuje ani standardu VW, Ford natož pak BMW či Audi. Vybírat mezi malými auty je nesmysl, vyberte si nejprve třídu podle toho kolik prostoru potřebujete (já osobně bych malé vozy volit nemohl, jezdím často přes sto kilometrů s třemi až čtyřmi spolujezdci + spoustou bagáže což by v autech jako felicie byla noČní můra) ve třídě potom vyberte Low či High end (tedy běžné značky či luxusnější jako BMW) a hurá na internet. Existuje dost serverů kde jsou umístěny desítky uživatelských recenzí ke každému modelu auta a spousta článků. Hlavně nikdy nevěřte informaci jen z jednoho zdroje

0 0
možnosti

victor

20. 5. 2008 0:49
BMW 525 TDS

Mam ojetinu BMW E34 525TDS... koupil jsem ho za smesnou castku a jedine, co bylo nutno opravit byla predni ramena. Jinak motor vypada jak novej, tlumice v pohode, automaticka prevodovka radi jedna basen. Je to uz moje druhe ojete BMW (s prvnim jsem nalital asi 50 000 km bez poruchy) a dovoluji si tvrdit, ze bych radsi chodil pesky, nez abych si mel za stejnou cenu poridit Felcku.

0 0
možnosti

Dromy

18. 5. 2008 19:55
ČR opět rezervace se skvělými cenami

No když chcete koupit ojetinu, koukněte se za hranice.. ..u nás si za 30k koupíte felcku se stočeným tachometrem a prohnilejma plechama a na západě si za 1000 až 1500€ seženete třeba udržovaného VW Golf 3, BMW E36, nebo nějakého japonce. Za cenu, která je u nás prakticky dvojnásobná. Pak se můžeme divit, že je k nám tak velký dovoz ojetin..

PS:No určitě bych si koupil felcku, to by si pěkně nas.ral do bot. Auto na dva roky, než mi uhnije. To bych taky rovnou mohl kupovat Fiata, nebo nějakýho francouze.. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

cernobila_televize

15. 5. 2008 21:13
toz tak

to s tim remenem, tlumici, olejem,  vodni pumpou, silent bloky a svickami je pravda, ale tomu byste se nemeli vyhnout u zadne ojetiny(pres 80 tis.km), protoze casem stejne odejdou a mate na dalsich 80tis km klid, i kdyz je to asi dost na zacatek, ale pak budete mit pokoj.

Protoze je potom budete muset obmenovat postupne a kazda zavada stoji pul dne v servisu a potka vas az to budete co nejmene cekat.

0 0
možnosti

cbx

15. 5. 2008 17:59
Ehm

Nechci nic říkat, ale tvrdit, že Škoda je česká, protože vyrábí u nás, není argument. Vyrábí totiž i v Číně a určitě nikdo netvrdí, že je čínská...

0 0
možnosti

cbx

15. 5. 2008 17:59
Re: Ehm

sorry, překlik. To patří někam jinam...

0 0
možnosti

Karel84

15. 5. 2008 17:35
Camaro

Mno, za 70.000 Kc je asi nejrozumejsi volba tohle:

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=chevrolet-camaro&idvyrb=948&akce=detail

Je tam levna udrzba, dobra dostupnost dilu...;-D

0 0
možnosti

Shackall

16. 5. 2008 9:47
Re: Camaro

Také jsem o něm uvažoval a byl se na dvě z nich i podívat, ale naštěstí mě Anděl strážný ochránil - tohle auto bylo vymyšlené jako vůz pro středoškoláky těsně po získání ŘP. Takže vypadá jako muscle car, má totálně chlemý motor (90 kW/1800 kg), dost často velice špatnou manuální převodovku a podivné jízdní vlastnosti. Valnou většinu z nich tady navíc orajtoval nějaký tuzér, který na nich udělal většinou nenávratné úpravy.

Když už Camaro III, tak Z28 small block. Ale to jsme cenově zcela jinde.

A mimochodem, když se člověk nebojí a umí hledat na netu, je amerika s LPG docela zajímavý vůz na denní ježdění!

0 0
možnosti

David

15. 5. 2008 15:24
Dá se

Lze koupit auto za pár platů, které bude dobře sloužit, ale musí se vybírat a každou nesrovnalost si nechat řádně vysvětlit (něco je levota a něco může být i pravda), kromě kontroly technického stavu. Mezi další důležité kritérium osobně řadím i důvod, pro který se dotyčný auta zbavuje a jaký je jeho nástupce - to může hodně napovědět. Na kilometry nemá smysl hledět, to už dnes snad ví každý.

Cenu vozu totiž určuje v hlavní míře trh a ne jeho technický stav, čili starší model v lepším technickém stavu bude ve většině případů levnější než jeho modelový nástupce ve stavu horším.

Co se týká dua Favorit/Felicie, tak jejich ekonomika provozu vzhledem k cenám může být příznivá, ale těch různých závad tam nebývá málo.

0 0
možnosti

Go_Slavia_Go

15. 5. 2008 15:09
Favorit

Mám jenom ty nejlepší zkušenosti s Fáčkem. Jezdí supr, žere málo, údržba stojí pár kaček. A s bezpečností je na tom stejně jako Felfda. Jenom je třeba sehnat zachovalej kousek, nejlépe s karburátorem.

0 0
možnosti

Shackall

15. 5. 2008 15:32
Re: Favorit

Jo jo, Favorit není vůbec špatné auto. Pokud budu kupovat nějaký spotřebák, je jedním ze žhavých kandidátů!

Pročpak tady jenom nefiguruje?

0 0
možnosti

Shackall

15. 5. 2008 14:59
Samozřejmě

Zázraky se stávají opravdu výjimečně, proto se při výběru auta držte při zemi. Vybírejte mezi malými vozy..... to je jako BMW řady 5 hůře zpracováno  a méně spolehlivé než Felicia ???????

S Felicií by si autor článku troufnul projet půl Evropy. No, to já v zásadě taky. Vzal bych si sadu nářadí, termostat, nové těsnění pod hlavu, svěrák, kladivo, poloosu, konektory, starý kabelový svazek, vázací drát, kanistr na vodu, na benzín a go. Čili jako u Š100 ;-D

0 0
možnosti

kluboš

15. 5. 2008 16:34
Re: Samozřejmě

řeknu to asi takhle....ojety bavo bych bral s podezrenim ze na nem radilo naky jelito.......

0 0
možnosti

Klimoš

15. 5. 2008 14:43
Ojeté auto za více platů

Koupil jsem si před lety ojeté auto od VW za 500 000,-Kč, mám ho 9 let a bez problémů, jen běžná údržba a neměnil bych, ani jej nemám v úmyslu prodat. Problém je v tom, že nové je hodně drahé, i ojeté dnes stojí přes 650 000,-Kč a to je na parkování na ulici přiliš moc peněz. Prostě není nad Multivan.:-) 

0 0
možnosti