Diskuze
Auto za dva platy: felicia
Děkujeme za pochopení.
Vráťa
Felda je super
Konečně někdo napsal článek o Feliciích. Já jsem si Feldu 1,3 (99) kupoval jako své první auto po řidičáku v autobazaru AUTO ESA před třema lety a jsem maximálně spokojenej. Spotřeba do 6l, najezdím 30 000 km ročně a zatim bez větší opravy
barbudo
To by mne opravdu zajímalo ...
... kde soudruh redachtor vzal tu spotřebu ...
... nad 7 litrů bere jen se 4 bicykly na střeše ...
fekál
Re: To by mne opravdu zajímalo ...
Vážně? Zkoušel jsem maximálku a papala okola 13 litrů
honzasl
Posilovač
Ehm, no nechci si vymýšlet, ale neměla náhodou Felicie 1,9 posilovač řízení v základní výbavě?
tato
felda
kto nemá amputované ruky tak felda aj bez posilňovača riadenia sa dá ľahko riadiť,nie je brzda premávky aj napriek 50 kw,spotreba pri ľahkej nohe je 5,5-7l/100km.Pán redaktor je zvyknutý na auto s posilňovačom všetkého za aspoň melon kč.Techická úroveň auta je poplatná dobe jeho vzniku a porovnávať ju s dneškom je totálna hlúposť.
Shackall
Felicie
To auto vysloveně špatně jede. Akcelerace z rychlosti cca 70 km/h se jaxi nedostavuje a při předjíždění na okresce je to peklo. Cestování v pěti lidech je dosti zoufalé. 90% Felicií je schnilých jak brambory, a to nejen v oblasti pátých dveří. Další obvyklou závadou je elektroinstalace, tátovi odešla u Fe několikrát páčka u blinkrů, bráchovy dvě autorádia. U motoru je to individuální, dost často jsou ovšem zmrvené používáním nevhodného fridexu. Drobné plus je variabilní vnitřní prostor, ale to mají i jiná auta. Já osobně bych si, když už bych si kupoval nějaký sockodrom, tak třeba Peugot 405 Combi rv. 1991-94
Z-S
Re: Felicie
Ale dostavuje, jenom se tam clovek nesmi bat narvat trojku a dat plnej knedlik :)
Trvale cestovani v peti lidech je jen pro fanousky masochismu, coz ovsem plati pro tuto kategorii obecne...
Pavel
dynamika.
A taky je fakt, že Felicie 50kw i celkem slušně jede. žádná brzda provozu. Samo kultivovanost motoru nic moc. Kdo si koupí Felicii musí počítat s tim, že to žádny konfortní auto není.
jarda.h
Re: dynamika.
Nejvíc mi na felině vadí ten hluk. Při 120 na dálnici musím přidávat jak na hlase, když se bavím s posádkou, tak hlasitost na rádiu. Ale co by člověk chtěl za ty prachy... Zase se to vrací v podobě dílů a servisu za hubičku. Když se jezdí hlavně město, tak felina úplně stačí
Pavel
spotřeba Felicie
Taky se přidávám ta spotřeba, co se uvádí u 1,3 50kw je nesmysl. Mám Felici s palubním počitačem a i podle frekvence čerpání to vychází. Mimo město jezdím za 5,5l. Ve měste 6,3l. Při jízdě na spotřebu mimo obec neni problém se dostat na 5,1-5,2l (v nenaloženém autě).
Z-S
Re: spotřeba Felicie
Bylo by take vhodne odlisit stare verze s jednobodovou strikackou od Bosche, prevzate jeste z poslednich Favoritu a novejsi MPIcka... montovana po roce 1996. Rozdil ve spotrebe je tam znat ve prospech modernejsi verze (do stare se ani pocitac nedelal, takze predpokladam ze mas novou :)
Lojza
Bezpečnos....
No Felicia proša Crashtestem a to ne jednou, první felicie z roku 1995 s 2 bagy prošly v Německu srovnávacími testy a tehdy prošly lépe než Pole z téhož roku výroby, nejvíce jim byla vytýkána lámající se podlaha do stran, poslední felicie s bočními bagy dokonce dle metodiky EuroNCPAp dosahovaly dokonce na 3*, což je stejný výsledek jako má dnes Logan... ale je třeba si uvědomit, že třeba i takový Mercedes uvádí, že po 10 letech provozu mají jejich auta cca 50% původní torzní tuhosti, takže dnešní felicie na tom budou minimálně podobně, ale oproti ostatním levným "verglům" nebudou o mnoho hůř...
DP
Spotřeba
Nevím teda jek někdo jiný, ale já mám combi 1,3Mpi 50Kw (260tis.km) a dlouhodobě jezdím za 6l, ve městě 7l nepřesáhnu. A rozhodně nejezdím na spotřebu. Tak nevím kde došli k té udávané spotřebě.
B.Walsh
No
tak 1,9D bych si rozhodně nekoupil, na takový objem malý výkon a tudíž i zbytečně vysoká pojistka.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...