- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
teplice - valmez sem v dobe co se to delalo a par let po te jezdil cca co mesic a uz za rok a neco vznikly vyjete koleje bez te gumove drte. krasne se leskly, jak se to sjelo na asfalt a okolo zustala guma.
ze by to nejak vadilo jsem si nevsiml, ale ze by to necemu prospelo taky ne. mozna jen, ze pri brzdeni musel clovek stihovat jestli zustat v kolejich nebo z nich vyjet podle toho jestli je sucho nebo vlhko apod.
silnice nižších tříd ze směsi asfaltu,betonu a právě pneumatik,Na pohled se silnice světlejsí a vydrží 2x tolik co pouze asfaltova.
Zas sou tady všichni chytří jak politici, že
Clovek nemusi vubec resit co kdo jak a z ceho dela (z hlediska kvality). Stacilo by vyzadovat dusledne zaruky. Mnoho nove postavenych silnic (napr. v okoli Prahy) po rekonstrukcich je v priserne kvalite a nesplnuje normy (rovinnost). Navic, kdyz se frezuje pri -2C a pote se mokre diry asfaltuji, uz z principu neni trvanlivost dlouha. Nikdo ale za 2roky neprijde a nenecha to SKANSKU, Metrostav... opravit. Oni si ale urednici a spol jiz neuvedomuji, ze je to "SRANI DO VLASTNIHO HNIZDA", ktere s jim jednou nevyplati. Kuriozni vliv to ma na povinne ruceni, kdyz napr DIRECT nabizi pojisteni proti skodam vzniklym diky nekvalite vozovky..... dobra vec, ale principialne nemela nikdy vzniknout. Proste Kocourkov.
Tak já už viděl že se cpou plastové granule na vysočině do dlažby. Sice nevím jak to vypadá s pevností a trvanlivostí ale kupodivu to nevypadá vůbec špatně
... kde si masově nakradly stavební firmy již v době, kdy ta silnice vznikala...
Pak jsou tam koleje skoro hned, protože se silnice vlní jak blbě nafouklá matrace. Tam už je každý povrch nahouby, i ten živičný má dříve mikrotrhliny kudy vniká voda a po zimě je ze silnice tankdrom. Když připočteme fakt, že naši policajti v klidu nechávají jezdit přetížené kamiony... čemu se vlastně divíme???
VUT Brno ... to hovoří za vše .. tim se ani nemá smysl zabejvat .. to je snad ještě horší než dopravka na ČVUT a to už je co říct
Máš osobní zkušenost s oběma, že porovnáváš? Nebo jen plácáš "jedna paní povídala"
... kde si masově nakradly stavební firmy již v době, kdy ta silnice vznikala...
Pak jsou tam koleje skoro hned, protože se silnice vlní jak blbě nafouklá matrace. Tam už je každý povrch nahouby, i ten živičný má dříve mikrotrhliny kudy vniká voda a po zimě je ze silnice tankdrom. Když připočteme fakt, že naši policajti v klidu nechávají jezdit přetížené kamiony... čemu se vlastně divíme???
Silnice II a III třídy mají často štětovaný podklad protože za Marie Terezie se stavělo pořádně. Jenže ještě neznala tonáže kamionů.
...Například se ukázalo, že tento materiál není vhodný pro přetížené komunikace s méně únosnými spodními vrstvami. ... Kdyz tu silnice nestoji za nic uz kdyz se postavily, tak to zadny povrch nezlepsi. Nehlede na to, ze nejsou nejsou povrchy spravne delane, protoze prave zamezuji, aby voda vnikla do spodnich vrstev komunikaci...Ale hned se bude rikat, ze to nestoji za nic, namisto, aby se napsalo, ze to neumi udelat....
Mysli na jednu důležitou věc, jakým způsobem se zadávají státní zakázky = kdo dá v obálce víc. Potom tedy je samozřejmé, že se budou dělat povrchy od zpřízněné firmy a na nějaké pokusy VUT se háže bobek...přestože tyto systémy např. ve skandinávii fungují desítky let
Stare pneumatiky se pridavaji do asfaltu v US od roku 1964! Pouziva se vsude od 90 let. Zivotnost na nekterych usecich silnic je 18 let a z toho 14 bez jakekoliv udrzby. Je take o 10% mene hlucny, nez "normalni". Arizona pouzila pres 4.2 milionu ton od roku 1988. Mozna by se cesi pohli priucit, misto toho, aby se pokouseli znovu vynalezt kolo.... I tento process ma sve problemy, ale daji se tim vyuzit miliony starych pneumatik.
Poslední věta velký souhlas - prostě s gumama už nevědi co .... a to předtim ... oni chtěj aby to bylo kvalitní .. unás silnice vypadaj trochu jinak než na většině území USA