- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
presne jak rika BIKER, oba modely jsou kompltne vyrabene v Nemecku, nevim kde ona bere sve informace. Jinak ja uz tuhle motorku mam sedmy tyden, a moje spotreba je 4.2 cili 400 kilometru na nadrs, a to to rozhodne nesetrim. Mimochodem, na rozdil od autorky si myslim ze ABS je na motorkach jeste uzitecnejsi nez v autech, mimochodem Queensland Police Service v Australii si vybrala pred nekolika lety BMW motocykly zejmena kvuli standartnim ABS a jejich vyznamu k bezpectnosti. Samozdrejme se daji vypnout jednim stistknitim kdyz clovek jede po volnem povrchu. Tento motocykl je ten nejuniversalnejsi jaky jsem kdy vlastnil, mel jsem - po zacatcich na Jawa a CZ - Tenere, Transalp, DR 650 a KL500, a take malou Yamahu 175 a Ninja, ale ti poslaedni dva nepatri ddo kategorie srovnatelne s GS. Doporucuji.
Článek je pěný ale ty fotky... hruza... Ctelo by to vic fotek i s detaiy... ale jinak good
Nevím jak to autor myslí, ale BMW F800 GS a F650 GS se kompletně montují v Berlíně. Dále nevím co myslí rozdílným podvozkem, ale oba modely mají naprosto schodný jak hlavní tak podsedadlový rám.
Ale podvozek není rám... Co takhle tlumiče, jiná kola apod., co?