Diskuze

Na BMW po stopách zrušené rallye

Nevadí mu kamení, písek ani prach. BMW F 650 GS je přesto určené především na cestování po silnici a nepříliš rozbitých polních cestách.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gustik

5. 6. 2008 15:30
ach jo, zenska motocyklistka

presne jak rika BIKER, oba modely jsou kompltne vyrabene v  Nemecku, nevim kde ona bere sve informace. Jinak ja uz tuhle motorku mam sedmy tyden, a moje spotreba je 4.2 cili 400 kilometru na nadrs, a to to rozhodne nesetrim. Mimochodem, na rozdil od autorky si myslim ze ABS je na motorkach jeste uzitecnejsi nez v autech, mimochodem Queensland Police Service v Australii si vybrala pred nekolika lety BMW motocykly zejmena kvuli standartnim ABS a jejich vyznamu k bezpectnosti. Samozdrejme se daji vypnout jednim stistknitim  kdyz clovek jede po volnem povrchu. Tento motocykl je ten nejuniversalnejsi jaky jsem kdy vlastnil, mel jsem - po zacatcich na Jawa a CZ - Tenere, Transalp, DR 650 a KL500, a take malou Yamahu 175 a Ninja, ale ti poslaedni dva nepatri ddo kategorie srovnatelne s GS. Doporucuji.

0 0
možnosti
M

marvoky

25. 5. 2008 14:31
Dobrý článek ale...

Článek je pěný ale ty fotky... hruza... Ctelo by to vic fotek i s detaiy... ale jinak good:-)

0 0
možnosti

BIKER

22. 5. 2008 7:08
Výroba v Číně

Nevím jak to autor myslí, ale BMW F800 GS a F650 GS se kompletně montují v Berlíně. Dále nevím co myslí rozdílným podvozkem, ale oba modely mají naprosto schodný jak hlavní tak podsedadlový rám. :-)

0 0
možnosti

dvd

3. 7. 2008 15:09
Re: Výroba v Číně

Ale podvozek není rám... Co takhle tlumiče, jiná kola apod., co?

0 0
možnosti

MOTOrulez

21. 5. 2008 8:13
BMW

Když BMW, tak jedině boxera :-) To je stylovka :-)

0 0
možnosti