Diskuze
Laguna Coupé: ohnivý renault je zpátky
Děkujeme za pochopení.
Otakáro
Hahaha
Na těhdle diskuzích je nejlepší, jak zaručení mechanici co jezděj trojkou golfem v tédéíčku klábosí, jak jsou Fiat, Ford, Renault, Opel atd šitovský krámy. Kdyby to byla pravda, tak se ty auta snad neprodávaj. Mám hodně známejch s nejrůznějšíma autama - od Clia po A6 ale nikdy to nikomu nekleklo. Jen všichni krom pravidelnýho servisu mění sem tam nějakej díl na podvozku, ale to je spíš vinou našich silnic než podvozků.
Otakáro
Re: Hahaha
Ještě k tem silnicím. S brácham jsme naráz kupovali úplně stejný nový trojkový bavky 320D. Já jezdím ale každých 14 dní do Milána, za tři roky jsem natočil 160.000 km a auto je v lepším stavu než bráchovo s 90.000, který jezdí akorát po česku. Tak pochybuju, že by v mnichově udělali nějakou chybu. Je to akorát rozhrkaný po českým tankodromu....
anonym
Ne nadarmo se říká:
Raději jet ve vlaku, než s autem s pi.ou ve znaku.
kluboš
Re: Ne nadarmo se říká:
no hlavně jestli už máš tramvajenku na tenhle měsíc... takový mám nejradši.
brnakk
Chtělo by to ještě větší p.ču ve znaku,
aby si všichni uvědomili, na co to auto ve skutečnosti je
huang
mam rok honda prelude a katastrofa
koupim si tudle lagunu 3.5 a snad se povozim lip nez v poruchovy honda prelude
Horwaysovic Kluk
Re: Zezadu super, zepředu vykulená ropucha - jako Laguna III
Pan L
Spolehlivost
Klidně bych šel do Francouze. Dneska je to už jen o vzhledu. Když kápnu na dobrej kousek - bude sloužit. Když kápnu na kripla - bude to kripl. Stejný je to s BMW, stejný se Škodou, stejný s Fiatem i s Francouzem. Takže tak.
kubisek.no1
Re: Spolehlivost
no jenže u francouze narazit na "kripla", tak je poměr 1:2. U ostatních značek 1:15- 1:20. nekoukám na statititiky, ale na zkušenosti lidí kolem sebe. Takže renault nebrat ani za dara
Tom
Včera
jsem byl s renault espace na technický, z fleku, před tím žádnej servis, auto 4 roky starý najeto 130 tisíc a bez závad, tak nevím kde TUV bere ty svý statistiky.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...