- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na těhdle diskuzích je nejlepší, jak zaručení mechanici co jezděj trojkou golfem v tédéíčku klábosí, jak jsou Fiat, Ford, Renault, Opel atd šitovský krámy. Kdyby to byla pravda, tak se ty auta snad neprodávaj. Mám hodně známejch s nejrůznějšíma autama - od Clia po A6 ale nikdy to nikomu nekleklo. Jen všichni krom pravidelnýho servisu mění sem tam nějakej díl na podvozku, ale to je spíš vinou našich silnic než podvozků.
Ještě k tem silnicím. S brácham jsme naráz kupovali úplně stejný nový trojkový bavky 320D. Já jezdím ale každých 14 dní do Milána, za tři roky jsem natočil 160.000 km a auto je v lepším stavu než bráchovo s 90.000, který jezdí akorát po česku. Tak pochybuju, že by v mnichově udělali nějakou chybu. Je to akorát rozhrkaný po českým tankodromu....
Raději jet ve vlaku, než s autem s pi.ou ve znaku.
no hlavně jestli už máš tramvajenku na tenhle měsíc... takový mám nejradši.
aby si všichni uvědomili, na co to auto ve skutečnosti je
koupim si tudle lagunu 3.5 a snad se povozim lip nez v poruchovy honda prelude
Klidně bych šel do Francouze. Dneska je to už jen o vzhledu. Když kápnu na dobrej kousek - bude sloužit. Když kápnu na kripla - bude to kripl. Stejný je to s BMW, stejný se Škodou, stejný s Fiatem i s Francouzem. Takže tak.
no jenže u francouze narazit na "kripla", tak je poměr 1:2. U ostatních značek 1:15- 1:20. nekoukám na statititiky, ale na zkušenosti lidí kolem sebe. Takže renault nebrat ani za dara
jsem byl s renault espace na technický, z fleku, před tím žádnej servis, auto 4 roky starý najeto 130 tisíc a bez závad, tak nevím kde TUV bere ty svý statistiky.