- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby u nás lidi uvažovali aspoŇ z půlky jako ve Švédsku, bylo by líp.... ale zůstávám optimistou, jen potřebuju větší dávky....
Jak se poznaji zimni pneu ? Maji na sobe napis M+S (blato + snih). Kvuli rakoskym urednikum se zacali delat pneu pro kamiony, ktere maji na sobe napis M+S a jaky je rozdil oproti klasickym ? Maji o jednu drazku navic, drazky jsou o trochu sirsi, ale fakt jen o kousicek (vetsi sirka drazky zpusobuje vetsi hluk) a hlubsi dezen. To je vse, takze mame prakticky stejnou pneu, jen s napisem M+S, ale hlavne ze urednik je spokojeny. Na kamion zimni pneu, ty ktere na snehu maji svuj vyznam, existuji, ale musi neustale jezdit po snehu, protoze na normalni silnici se zahrivaji az do nasledne exploze.
Další odborník...
Tos nám řek novinu, že zimní gumy maj kromě měkčí směsi i širší a hlubší drážky. To je totiž princip zimních gum, víme ?
Díval jsem se po eshopem na pneu pro nákladní auta, asi se dívám do špatných, protože nikde jsem zimní nenašel
A taky je mozne ze od 15. listopadu budou vsichni svedi muset nosit zimni helmy pri -2 stupnu.
mít obuty zimní pneumatiky, nebo budou stačit zimní protektory?
zimni pneunmatiky, zadne protektory