- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nekecají a něco pro vozíčkáře dělají. Pro plandající nohy není problém dát řemínek, stejně jako mívají vozíky. Prostě indoviduálně na každé postižení. TLESKÁM
Tohle vozickarum jako motorkar preju, jizda stoji za to a jsem rad, ze si ji muzou vychutnat i oni.
tak mě napadlo jak by asi vypadala nějaká lehká nehoda - motorkář spadne, přijede záchranka a bude se ptát "můžete pohnout nohou?" "Nemůžu". "Rychle, má postiženou páteř, vrtulník" ;)
(pardon za černej humor)
A znám spoustu kolegů také na vozíčku. Podle mne je jednoznačně lepší čtyřkolka. Navíc, proč tam neměl nějakého vozíčkáře, na kterém by přímo demonstroval třeba už přesun z vozíčku na motorku, jak se tam vozíčkář udrží, prostě jeho stabilitu. Plno vozíčkářů má s tímto problém. Jak udrží nohy na stupačkách? Tato motorka NENÍ pro vozíčkáře. Tato motorka je pro někoho s lehčím postižením dolních končetin.
Je úžasný, že se někdo snaží těm, kteří neměli takové štěstí, umožnit dělat to, co by rádi. Pokud bude cena ok nezvývá než zatleskat.:-)))
Doma mi stojí Jawa z roku 1937, kromě zadní brzdy na ruku a těch koleček to má vše co v článku popisovaný stroj. Stejně vybavené stroje se dělaly v podstatě od začátku motocyklové produkce - řazení bývávalo, nepletu-li se dříve především ruční práce.
Kdyz na to kouknu, tak ty kolecka jdou dost do stran, az to nekdo v provozu ohne, tak to bude asi docela komplikace. Mozna by neskodilo udelat ty kolecka z reflexniho materialu nebo aspon na ty tycky hodit nejake odrazky.
Co takhle zkusit tyhle úpravy u nějakýho litru?