Diskuze
Oslava japonské dokonalosti: Lexus IS
Děkujeme za pochopení.
jirik
ISko stoji za to
Myslim, ze kategoricka srovnani, ze Mercedes je krap nejsou na miste.
Kazdopadne Lexus je znacka, co jiz lidi berou vazne. V Evrope jejich podil rapidne roste a jak se zda tento rust zdaleka nema konce. BMW a Mercedes se budou muset o svuj kolac podelit i zde.
Mam minulou radu IS a nelituji niceho. To auto i dneska hodne lidi prekvapi.
PS: kdo srovnava lexus s oktavii, ten v tom aute bud nesedel a nebo bere auto opravdu jen z ryze pragmatickeho hlediska prevoz osoba a zbozi z bodu A do bodu B. Oktavka je prima auto, lexus je japonsky BMW/Mercedes.
Tom
Lexus je špička
Lexus je špička, v posledním modelu jsem se samozřejmě neseděl, ale známý má IS 200 z 98. roku, 1.9 ( 115 kw ) a měl jsem tedy možnost srovnání s mým Céčkem 180 1.8 (90 kw ) rovněž z 98. roku. V té době Mercedes křáp, naprosto nemožné srovnávat s nejnižší třídou Lexusu, který byl už v té době na špici, po všech stránkách. Mercedes hlučný jako prase, Lexus dokonale odhlučněný, Mercedes nabídnul nekvalitní plasty, žádné extra pohodlné sedačky, Lexus pravý opak, výbava klasiku nulová, Lexus v základním provedení nabízel o 100% více. Sečteno podtrženo, srovnávat nejspíš současnou třídu C s Lexusem 250 je jako srovnávat Felicii a Fábii...
Milan
Lexus
Mám Lexus RX 400h - hybrid a po presadnutí z ML Mercedesu som sa cítil ako by som presadol z taktora do lietadla.
Mám už 110.000 km a stále som z Lexusu nadšený.
Mimochodom s 3,3 l benzínovým motorom mám spotrebu 8,3 l a to jazdím aj na diaľnici Praha - Bratislava. Nemenil by som Lexus za Mercedes, BMW ani Audi. I keď netvrdím, že sú to katastrofálne autá. Moje ďalšie auto bude Lexus LS 600 h.
Jan
auto pro amíky
Já mám třetí bávo M5 a do Lexusu bych nevlez.
ORIGINÁL ( BMW ) NIČÍM ( LEXUSEM ) NENAHRADÍŠ !!!!!!!!!!!!
Jan
Re: Lexus
Lexus je kopie evropskej auťáku ------ ale pořád to je jen kopie.
Condomer
Lexusy
Když jsem se před deseti lety svezl v lexusu, byl to zážitek jak prase, zasouvací volat, všechno v elektrice, tímhle autem jsem jel tři dny zpátky, musím říct, že jsem byl zklamaný, rádobyluxusně řešený interiér a hlavně dle mého názoru naprosto nevýrazný vzhled skoro jako nová mazda. Byť výbavou a kvalitou na první ligu má, tak pořád jsou BMW, MB případně i Audi o příčku výše.
Maroš Topoli
Lexusy
Interiér je řešen dobře je ergonomicky skvělý a prostě pěkný a s Bmw a spol. jdi s prominutím do pr*de*le A vzhled ? V tom se pleteš nejvíc ten nenapodobuje téměř nikoho,samozřejmě že nemůže být úplně jiný než ostatní vozy ale to mi vůbec nevadí a nevím proč to tak všichni řeší...
OndraTM
Zajímavý pokus
Vypadá pěkně, vypadá větší než ve skutečnosti, tím myslím hlavně vnitřní prostor. IS-F je zase trošku něco jiného :-) Jako alternativa k BMW, Audi a Mercedesu docela zajímavé ...i když, BMW 335iX nebo 335Xd je přece jen trošku o něčem jiném...
so01
Škodovka
A stejně je Škoda Octávia lepší. Má větší zavazadlový prostor, je rychlejší, hezčí, kvalitnější, bezpečnější, ekonomičtější. Je nejlepší na celém světě. Známý ji má - a závidím mu (bohužel jsem šlápl vedle a koupit si auto). Normálně do kopce mu to žere 1,6 l/100 km, po rovince to jede zadarmo a z kopce to vyrábí palivo - cca 7,6 l/100 km. Ať se jdou japonci zahrabat nebo ať si přečtou testy na idnes - Škodovka je vždy nejlepší.
joe
Re: Škodovka
a zapomnel jsi ze vede medzi provratnymi inovacemi ako kufor ktery se da otvorit dvema spusobmi a adaptivnymi svetlomety ktore nema ani koncernova premiova znacka Bentley lebo na to nemaji.a jeste ze je ciste Ceska
speedyR
SC 300
z Lexusu se mi nejvic libi starsi SC 300
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=lexus-sc&idvyrb=36&akce=detail
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...