- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Myslim, ze kategoricka srovnani, ze Mercedes je krap nejsou na miste.
Kazdopadne Lexus je znacka, co jiz lidi berou vazne. V Evrope jejich podil rapidne roste a jak se zda tento rust zdaleka nema konce. BMW a Mercedes se budou muset o svuj kolac podelit i zde.
Mam minulou radu IS a nelituji niceho. To auto i dneska hodne lidi prekvapi.
PS: kdo srovnava lexus s oktavii, ten v tom aute bud nesedel a nebo bere auto opravdu jen z ryze pragmatickeho hlediska prevoz osoba a zbozi z bodu A do bodu B. Oktavka je prima auto, lexus je japonsky BMW/Mercedes.
Lexus je špička, v posledním modelu jsem se samozřejmě neseděl, ale známý má IS 200 z 98. roku, 1.9 ( 115 kw ) a měl jsem tedy možnost srovnání s mým Céčkem 180 1.8 (90 kw ) rovněž z 98. roku. V té době Mercedes křáp, naprosto nemožné srovnávat s nejnižší třídou Lexusu, který byl už v té době na špici, po všech stránkách. Mercedes hlučný jako prase, Lexus dokonale odhlučněný, Mercedes nabídnul nekvalitní plasty, žádné extra pohodlné sedačky, Lexus pravý opak, výbava klasiku nulová, Lexus v základním provedení nabízel o 100% více. Sečteno podtrženo, srovnávat nejspíš současnou třídu C s Lexusem 250 je jako srovnávat Felicii a Fábii...
Mám Lexus RX 400h - hybrid a po presadnutí z ML Mercedesu som sa cítil ako by som presadol z taktora do lietadla.
Mám už 110.000 km a stále som z Lexusu nadšený.
Mimochodom s 3,3 l benzínovým motorom mám spotrebu 8,3 l a to jazdím aj na diaľnici Praha - Bratislava. Nemenil by som Lexus za Mercedes, BMW ani Audi. I keď netvrdím, že sú to katastrofálne autá. Moje ďalšie auto bude Lexus LS 600 h.
Já mám třetí bávo M5 a do Lexusu bych nevlez.
ORIGINÁL ( BMW ) NIČÍM ( LEXUSEM ) NENAHRADÍŠ !!!!!!!!!!!!
Lexus je kopie evropskej auťáku ------ ale pořád to je jen kopie.
Když jsem se před deseti lety svezl v lexusu, byl to zážitek jak prase, zasouvací volat, všechno v elektrice, tímhle autem jsem jel tři dny zpátky, musím říct, že jsem byl zklamaný, rádobyluxusně řešený interiér a hlavně dle mého názoru naprosto nevýrazný vzhled skoro jako nová mazda. Byť výbavou a kvalitou na první ligu má, tak pořád jsou BMW, MB případně i Audi o příčku výše.
Interiér je řešen dobře je ergonomicky skvělý a prostě pěkný a s Bmw a spol. jdi s prominutím do pr*de*le A vzhled ? V tom se pleteš nejvíc ten nenapodobuje téměř nikoho,samozřejmě že nemůže být úplně jiný než ostatní vozy ale to mi vůbec nevadí a nevím proč to tak všichni řeší...
Vypadá pěkně, vypadá větší než ve skutečnosti, tím myslím hlavně vnitřní prostor. IS-F je zase trošku něco jiného :-) Jako alternativa k BMW, Audi a Mercedesu docela zajímavé ...i když, BMW 335iX nebo 335Xd je přece jen trošku o něčem jiném...
A stejně je Škoda Octávia lepší. Má větší zavazadlový prostor, je rychlejší, hezčí, kvalitnější, bezpečnější, ekonomičtější. Je nejlepší na celém světě. Známý ji má - a závidím mu (bohužel jsem šlápl vedle a koupit si auto). Normálně do kopce mu to žere 1,6 l/100 km, po rovince to jede zadarmo a z kopce to vyrábí palivo - cca 7,6 l/100 km. Ať se jdou japonci zahrabat nebo ať si přečtou testy na idnes - Škodovka je vždy nejlepší.
a zapomnel jsi ze vede medzi provratnymi inovacemi ako kufor ktery se da otvorit dvema spusobmi a adaptivnymi svetlomety ktore nema ani koncernova premiova znacka Bentley lebo na to nemaji.a jeste ze je ciste Ceska
z Lexusu se mi nejvic libi starsi SC 300
http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=lexus-sc&idvyrb=36&akce=detail