Diskuze
V autech nás čekají hrátky se světlem
Děkujeme za pochopení.
jahodove_ticho
sranda
to co si do interiérů už deset let cpou skoro všichni tuneři a tuzeři dneska objevily světové automobilky no néééé :)))
Marek Staněk
Vítejte v éře ...
... naleštěných prdů.
Je přece jedno, že vám klička zůstane v ruce, pořádně to nebrzdí, řidič nemá zpětnou vazbu od podvozku, ale hlavně aby to mělo chromovaný lišty a hromadu blikátek. Jak v jedličkárně.
M
Takovéhle čičurády
myslím, že dokud budou automobilky muset optimalizovat náklady, tak se toho naštěstí nedočkáme i přes kreativní vize pana Jaksitaksi ze Škody auto.
V noci je to o zabití (navíc k ničemu - koukám před sebe a ne jak co svítí), aby se mi při nastupování proměnilo auto ve vánoční stromeček nechci a ve dne je to k ničemu. Ještě se těším, až udělají na tmavé palubce bílé plochy - hezky se to promítá při soumraku na přední sklo. (Kdo měl list papíru na plubce, ví o čem mluvím).
To bude mrtvejch, idnes bude mít o čem psát a posranci uzákoní 30ku na dálnici.
Croco
Re: Takovéhle čičurády
Tyhle čičurády v luxusních autech nejsou pro řidiče, ale pro majitele, který sedí vzadu a kochá se výhledem na noční oblohu :-)
speedy
svitici palubovka
Na svem SAABu mam zname tlacitko nightpanel, kde vypnu vsechny "rusive" svitici elementy v interieru, krome tachometru. Je to bezpecnostni prvek. Proc asi tohle u SAABu delaji, misto nocni oblohy ve strope?
noname
jen ne osvětlení
teda jen jednou jsem jel v noci s autem, kterému modře svítila přístrojovka a nic jsem neviděl, protože to bylo světlejší než světla (asi jako když si rozsvítíte v noci v autě vnitřní světlo). Tyhle vopičárny tam prostě podle mého nepatří, pakliže by měly sebemenší negativní vliv na bezpečnost jízdy, ty ledky na stropě jako hvězdičky jsou asi OK, ale ten zbytek ani náhodou
AAAAuto
osviceni
no to sem zvedav, kdy potkam neco takoveho ve vetsine aut... kazdopadne je to stary ale dobry napad - a kolikrat muze byt i prakticky... pak budeme "tu(n/z)eři" komplet všichni...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Political, Cultural and Economic Affairs Assistant
Velvyslanectví Thajského království
Praha
nabízený plat:
34 310 - 39 458 Kč