Diskuze

K moři autem a s jachtou za zády

Stále více lidí si chce vzít k moři vlastní či půjčenou loď. Víte, jak jachtu přepravit bezpečně, jaký přívěs si pořídit a kolik vás to bude stát?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mm

21. 6. 2008 20:50
Ty hmotnosti!

Já bych netvrdil tak jistě, že pokud má auto povoleno táhnout např,500 kg těžký nebrzděný přívěs, že nesmím jet s prázdným vozíkem o váze 150kg a celkovou povolenou hmotností 750 kg. Minimálně v ČR platí, že okamžitá hmotnost přívěsu je podstatná. Pokud tedy pojedu s autem, co má povolených 450 kg nebržděný přívěs, klidně za něj zapřáhnu vozík o váze 150 kg, i když jeho povolená celková hmotnost je 750 kg!

0 0
možnosti

oId fashioned Vince III..

21. 6. 2008 11:46
nejlepší je embuch

s přivěšenou jachtou, směr Chorvatsko, mahagonová jachta plná řízků a paštik;-D;-D;-D

0 0
možnosti

jezerní jezdec

21. 6. 2008 11:16
My transportujeme loď jednoduše

My transportujeme loď jednoduše v kufru Citroenu Berlingo a ještě tam je spousta místa. A to uveze 400 kg neboli 5 dospělých a měří 370 x 170 cm. Viz http://aquazona.majorshop.cz/zbozi_detail?id_zbozi=6936;-D

0 0
možnosti

karel

21. 6. 2008 1:54
Jak jinak s iDnes

Opravdu článek pro široký okruh čtenářů.Škoda že jsem se neučil húř.K moři bez loďky už nikdy nejedu.

0 0
možnosti

petr_leicester

21. 6. 2008 0:46
..trosku nepresnosti..

..no nevim, ale pokud celkova hmotnost soupravy presahne 3,500kg, tak ridici nestaci skupina B + E, ale minimalne C1, nebo C1 + E pokud ma prives vic nez 750 kg a celkova hmotnost je vyssi nez 3,500kg....prosim trosku nastudovat silnicni zakon..

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč

Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...