Diskuze

Na plný plyn v Opelu Combo CNG

Proč testovat auto, které na silnicích potkáváme už sedmým rokem? Protože jezdí na CNG, neboli zemní plyn, kterému je předpovídána velká budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ondřej

2. 9. 2008 15:30
Slabý článek

Tento článek je poměrně slabý-povrchní  a jsou v něm nepřesnosti. Navíc by od vydavatele bylo dobré, kdyby na recenzi vybral někoho, kdo má k alternativním pohonům vztah. Co se týká CNG tak rozhodně budoucnost má, jelikož jeho cena stoupá mnohem míň než cena ropy, je mnohem ekologičtější a taky provoz je levnější. Komponenty a auta na CNG jsou drahé proto, že se jich zatím dělá málo. Já mám služební fábii kombi v dieselu a ačkoliv můžu mít 2,0 TDI oktávku tak jsem šéfovy navrhl Zafiru  CNG. S ujetýma 60 tis ročně se to sakra vrátí no a já vím, že vyprodukuju o 70% míň bordelu, kterej nemusíme dýchat.

0 0
možnosti

mirek

25. 6. 2008 22:55
Prostory Comba, diesel

Není pravda, že je v Combu minimum odkládacích prostor v kabině -  přihrádka pod přístrojovkou před řidičem, přihrádka před řadící pákou a schránka před spolujezdcem toho poberou dost, pak přihrádky nad dveřmi předními, síťky nad zadními dveřmi a kapsy v posuvných dveřích a obrovitánská police nad hlavami, jinde takový prostor nemají.Mám v Combu 300 tisíc km najeto od roku 2004... To je na autora za špatnou práci. A pro diskutující - diesel nemá konkurenci v emisích v současné době, delší dobu pak v měrném výkonu a v dlouhodobém provozu pak ve spotřebě. No a Le Mans s účastí turbodieselů je jasná záležitost. Benzíňáci plácají stupidity.

0 0
možnosti

Petr

15. 7. 2008 15:05
Re: Prostory Comba, diesel

Opel je první značka, která CNG nabídla za cenu dieselu. To je docela nářez, když si spočítáte, že cng na km stojí 40% nafty.

0 0
možnosti

volant

25. 6. 2008 10:32
"Životnost" nádrže CNG

Nevíte někdo, jestli se CNG nádrž musí taky po 10 letech měnit jako LPG? A na kolik to u takovéto tovární vestavby přijde? Dík.

0 0
možnosti

Mišut

25. 6. 2008 22:24
Re: "Životnost" nádrže CNG

Není potřeba, mění se až po 20 ti letech, kontrola úniku se dělá po roce nebo po 30000km.

0 0
možnosti

obcasnykomentator

25. 6. 2008 10:16
Dvořáku, sakra už...

"To že jedete na benzin poznáte podle tlačítka..."

Člověče, Dvořáku, oddělovat vloženou vedlejší větu s "že" (tedy "to, že jedete na benzin, poznáte...") se učí snad už v páté třídě. Nechcete tohle tajemství konečně ovládnout taky, když už si řízením osudu vyděláváte na živobytí psaním?

Fakt Vám takové jazykové buranství není blbé?

0 0
možnosti

Horways 96

25. 6. 2008 17:28
Re: Dvořáku, sakra už...

Já nevim,ale mně to řikali už ve druhý třídě :-P

0 0
možnosti

So

25. 6. 2008 9:48
Hm dobré PR

Ale budoucnost v CNG opravdu není. V době kdy zemní plyn zdražuje o desítky % ročně a montáž CNG stojí 2x tolik co LPG, může zemní plyn propagovat (a kupovat) jen blázen. CNG stanic je v ČR pouze 25 a kg plynu nestojí 20 ale v rozpětí 22-25Kč. Nevím jak pan redaktor, ale žádnou výhodu nevidím.

0 0
možnosti

Jarda

25. 6. 2008 14:27
Re: Hm dobré PR

Bohužel jsi úplně mimo :-(

0 0
možnosti

War13

25. 6. 2008 0:39
CNG

nedavno se mě snažil jeden člověk přesvědčit jak je Berlingo v CNG super. polovični spotřeba atd.. pak jsem se zeptal "kolik to tak žere" a malem mi vypadli oči z dulku... když se snažim 7 ale tak kolem 9... to je super mit auto se spotřebou kolem 9 ( takže přepočteno kolem 4,5 ) když ja mam Berlingo rok vyroby 2000 s 2.0 HDI co si bere 6 a vubec ho nešetřím. když potom zjsitite že benzinka je pouhych 5 km tak jasně vede dizl...

0 0
možnosti